2006年12月11日 星期一

感人的婚禮

上個禮拜六出席咗一個同學仔0既婚禮, 由於佢之前叫咗我做學校呢邊0organizer, 所以就算嗰日要補課, 我都一定要俾面出席吓

我哋呢班同學仔都真係唔錯, 應承出席0既人數都ok (比我想像中多), 有啲就算唔出席或者同呢個同學仔唔算太熟都自願話要夾番份錢買禮物……
.

起初以為嗰
church 會好普通(由於地點問題
),
點知嗰教堂好特別、好靚呀
,
佢哋0rundown 亦都有別於以前參觀過0既基督教婚禮......warm
好感人呀
…….
如果唔係要趕住返學聽tips, 真係唔想中途離場
!
 上完一個鐘補課, 有同學仔提議不如趕返去睇吓影唔影到相, 於是我哋又趕返過去
(
好彩我啲同學仔有揸車
)…….yeah
!
趕得切同新郎新娘影張合照呀

 


1 則留言: