2007年10月15日 星期一

請柬 : 多功能大長Hea

[特別家人私人網誌]


以下係一個極具誠意既請柬 :


日期 : 2007 - 11 - 10 (星期六)


時間 : 約由12:30pm開始到唔知幾點 (夜晚掛.......唔係點叫大長hea呢)


地點 : Vanlily 新居 @ 屯門


邀請人物 : Vanlily, 天蠍GG, Karen, 大少奶, Cindy, 大蝦吉, 菇菇姐, 索GG 同女主人誠邀的 TanTan & psk_ho的精神

(由於新居有成9千幾呎, 所以暫只接受10位人仕入內盡情活動)


目的 : 1)踢竇 2)慶祝天蠍GG既天蠍大晒日 3)跟餅神一齊整大蛋糕 (當然天蠍GG可括免) 4)集體瘋癲 5)集體大食 6)拜訪陳二爐同亞三 7)Wii-ing 8)大家諗吓啦..............


條件: 每人要預備一樣食物 (例子: 索GG帶龜靈膏; 大蝦吉帶蝦多士)


女主人附帶條件: 《衣冠不紅,恕不招待》及《例牌菜不得內進》多謝合作!


*************************************


更新@0:16 : 原來e家唔屎用呢個摩G密碼 " ........索G........索G........索G........索G " 呀, 不過你o地喜歡我唔mind啦  另我呢篇野暫時只開放o左俾以上on-list既人咋, 所以呢個私竇可以盡情回應 


53 則留言:

  1. " ........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索G........索
    我係"care"雲咁係咪帶舊"care"去就得架喇?? 我已經同主人家講左會著埋紅底, 最多比條邊佢check check, 至於每人要帶一樣食物呢個問題......我唸要搵阿麻出馬先掂.....真係好期待好期待呢個聚會.....
     

    回覆刪除
  2. " ........索G........索G........索G........索G "
    我帶.....新加坡名產"串燒沙爹爹爹爹爹爹爹爹"
    需要甜痴痴借焗爐一用

    回覆刪除
  3. " ........索G........索G........索G........索G "
    仲乜delect左人地個msg啊~
    無人睇到嫁!!!
    我想個日整定......冷麵/冷烏冬~
    好嗎?! (放心今次唔係炒!!!)

    回覆刪除
  4. 我登出左睇, 連個"vanlily回應了..... "都無嫁!!!
    你係咪想迫人地叫你做.... 索G 咋?

    回覆刪除
  5. 至索的天蠍GG .............至索的天蠍GG...................
    菠蘿腸仔呢味得嗎 ??

    回覆刪除
  6. oh...索G...呵呵...你想引我地叫你索G麼??
    好啦...索G...索G...索G...索G...索G......叫夠5次喇!!
    好興奮呀.....可以參加大長hea....yeahyeah~~
    不過我唔知整乜好tim ...我要諗諗佢....我驚會獻醜呀!!
     

    回覆刪除
  7. " ........索G........索G........索G........索G "
    咁你係唔係又順便慶祝埋我依個過氣生日先~~
    哼!

    回覆刪除
  8. 星期六~~~  天皇星期六、日先出得黎,如果我黎左 ... ... 天皇未一 ... ...
    咁我50%應承住先啦!我整 ... ... 焗菇菇,依,對大少奶個奶奶不敬wo!諗個第二個先!
    痕都就死既Cindy ﹝止痕藥係無用架!﹞

    回覆刪除
  9. 至索的天蠍GG ~~
    菠蘿腸仔 呢個好明顯係例牌菜! no way
    仲有: psk_ho要返學來唔到喇~

    回覆刪除
  10. OH....菠蘿腸仔ban左.....
    我整木糠布丁得唔得呀??

    回覆刪除
  11. 為咗多謝你哋熱情嘅邀請,我決定人唔到,靈魂都要到一到,我嘅食物會搵courier送去搞手個竇!... ...嗯... ...唔知批唔批准呢? 如果批准嘅話,我會整泰式柚子沙律。
    搭訕vanlily: 借問聲個冷烏冬有冇餸架?天婦羅之類呢?如果冇,醬油、薑蓉加蔥花都有啲掛... ...(嗱!你唔好話我:「你又冇得食,關你咩事呀吓!」)

    回覆刪除
  12. 哈哈, 各位......經過你o地叫完我成個索晒啦~
    To 靚花 : 陪天皇當然緊要啦, 貢你睇情況再作決定啦, 仲有.....你記得唔好 "R" 身 "R" 勢住呀
    To psk_ho : 雖然我未見過你, 但睇你個blog知你整野食都好叻......所以你人唔人唔到而食物都會到實在令人興奮啊
    To 蝦米 : 是但順個便便啦
     

    回覆刪除
  13. 死啦...諗咗成朝仲未諗到整乜呀!!
     

    回覆刪除
  14. 我可能整咖哩雞翼啦, 得嗎 ?

    回覆刪除
  15. psk_ho~
    我覺得淨烏冬都....
    幾好味啊~
    我會加隻....蛋嫁!

    回覆刪除
  16. Karen : 木糠布丁已經俾我整到好例牌啦
    而且有餅神牌大蛋糕喎~
    所以........

    回覆刪除
  17. 唸到頭爆都未唸到整咩.....我實在唔識煮野食....

    回覆刪除
  18. 我諗到整乜喇~~
    芒果糯米飯 好無??

    回覆刪除
  19. tantan~~
    芒果糯米好啊!!!!
    我遲d公司有得學整南瓜盅啊!
    psk_ho又有泰式沙律!
    大少奶有沙爹~
    不如我地來個【 泰國菜party】 啊!!!

    回覆刪除
  20. 我整"老"水野得唔得呀??

    回覆刪除
  21. 餅神, 你要體恤一下我呢d n 世都未入kitchen, 比左家用連整自己飯盒都幸福到家母唔比我自己黎 ! 星期5我開會開到6點多, 晚上趕找外快, 我連入去你9千多呎的家,我都係要教完琴先仆到去, 我點整到咁多野呀, 我唔想做熊貓 + 天蠍既混合體咋 ~

    回覆刪除
  22. 其實當日除賀天蠍GG 生日外
    仲要.... 賀索龜GG畢業啊
    喂!【泰國菜party】好啊
    規定食野時段要扮講泰文呀

    回覆刪除
  23. 扮講泰文! 吸吸地嘩奶奶?
    【泰國菜party】我剩係識馬拉盞炒通菜同埋咖喱牛腩咋wo!唔通抄碟菜黎呀?
    vanlily,
    原來cookies真係會死人,我呢幾日都發現,痕都真係會痕死人架!
    就快死的Cindy

    回覆刪除
  24. 雖則我都like食thai菜........但係唔多識喎
    好妹妹GG : 你係主腳, 可以免疫唔整啦, 至多我帶多個自家製包包來當係你既咪得囉~
    圓圓美人 : hehe.....你唔講我差d唔記得 11.8 tim, 呵呵呵~
    各位各位 : e家多番一個名額, 我好想見菜菜子呀  如果佢肯來, 我o地會有口福呀, 呵呵呵.......你o地點睇呀 ?!

    回覆刪除
  25. 舉腳贊成

    回覆刪除
  26. 贊成贊成....!! 有美食我最開心

    回覆刪除
  27. 好啊~ 叫埋菜菜子啊! 希望佢得閒來喇~
    天蠍GG ~ OK無問題喇! 你係主腳嘛! 如果你帶埋炸蠍子來我地唔介意嫁!
    Karen ~ 泰國無"老"水野喎! 你係咪整冬陰公cheese cake姐?!?

    回覆刪除
  28. okok....咁我唯有唸過o係啦.....

    回覆刪除
  29. 各位 : 蔡蔡子果日唔得呢 ~ ~
    Karen : 不如睇o下上次蝦米吉篇淺水灣學泰菜blog睇o下有冇靈感
     

    回覆刪除
  30. 我比個idea大家喇 ~~ ( 我諗過整雞翼,不過....老水唔得, 我仲想話焗爐蒜香 ~)
    香芧雞翼得喇 ~ ( 邊個會整呢 ??)
    庶蝦都係架,不過要炸 ~
    炒padthai又得 ~
    唔知有無人妖姐姐水準既cow 炆雞呢 ?

    回覆刪除
  31. 噢......好妹妹 : 我之前咪話整咖哩雞翼囉 ~

    回覆刪除
  32. 報告報告
    我要同set頭姐(我個老女老闆)出trip呀....日期係7-9/11, 去北京&哈爾濱, 我10/11幾攰都一定會出席, 但食物方面.......我恐防有d難道, 我驚唔夠時間準備呀, 無理由我6號整定架~~~請各人高人指點迷津

    回覆刪除
  33. Karen~~
    今次就放過你喇!
    不如你帶幾個 青檸 來啊~ 我地可以整 青檸梳打 啊!
    嗱! 怕你重, 唔要帶梳打喇! 你睇我對你幾好!

    回覆刪除
  34. 巧呀巧呀.....多謝主人家放我一馬, 青檸就包o係我身上啦.....

    回覆刪除
  35. 甜痴痴 : 你真好人啊  
    我果朝要返City影完畢業相先可以去你樹呀..........大概1-1:30pm到啦~
    因為同學仔搵o左間公司同我o地班同學仔影相啊! 我唔記得o左原來呢兩個gatherings撞期呀 , 但係又改唔到, 所以佢o地之後成班北上我join唔到lu 鬼叫自己貢大頭蝦o羊
    你估我d咖哩朝早拎返學 (around 8:30am) 去到你樹會唔會壞呀 ?

    回覆刪除
  36. 烏GG,
    喂, 果日我真係唔知到唔到
    因為11月係龍少生日
    有好多飯局要出席
    但係.... 我仲未問龍少佢邊幾日食飯呀~~~
    等我問到再答你啦~~~
    P.S. 如果去到, 咁我整咩好?!

    回覆刪除
  37. 大號外大號外  
    主腳天蠍GG剛開完會, 學校果日係家長會日呀, 佢來唔到
    所以我有以下建議 :
    1) 改期去 18/11(sun) or 1/12 (sat) ==> 我 11/11(sun) 同17/11 (sat) 唔得, 而記得vanlily 好似話月尾要幫人整wedding cake
    2) 照舊 10/11 (sat) 去踢vanlily 竇 only, 另選日子同好姊妹celebrate b-day party......不如去食北京填鴨啦~
    你o地快d回應啦~~

    回覆刪除
  38.  18/11 <--  唔好玩啦!人地結婚5週年! but其實dinner時先黎OK ka!因為天皇6-7點要返去黃竹坑ka la!

    回覆刪除
  39. 我18/11號唔得呀~~1/12號未confirm到住, 所以我贊成10/11照踢vanlily竇, 因為好難得R到咁多人出黎嘛.........我地再擇日同天蠍GG celebrate bday, 北京田鴨我贊成....

    回覆刪除
  40. 索龜GG
    你係咪因為我琴日不停話要食填鴨呢?
     

    回覆刪除
  41. 我依家閒日晚晚得閒呀!如果唔係身體又出現新毛病,北京田鴨我都要食呀!  我多數星期五晚~星期日傍晚唔得,因為天皇出黎ar ma!

    回覆刪除
  42. 一於就...
    照舊 10/11 (sat) 去踢vanlily 竇 only, 另選日子同好姊妹celebrate b-day party!
    除左11月23-24日, 我日日都ok啊! 最好星期三喇!

    回覆刪除
  43. 唔好意思呀, 禽日post完想過黎回野, 點知yahoo好唔stable, 咩都要等 (按完儲存都要等等等)
    17/11就係2-4, (430完, 不過上星期六我地係545先走人)
    1/12我唔得, 係5-6既家長會 ( 禽日一次過公佈哂, 幾好人呀 ~~~~~)
    平日,應該咁講, 我本身1,3,5都要補習, 星期3有兩轉 (加埋一個琴學生) 之但係呢, 最易記就係話除星期3, 邊日都ok (補習我可以改)

    回覆刪除
  44. 噢!原來我未答既
    1) 我決定整多樣野比大家食,但係乜就仲諗緊
    2)11月我都收到幾張帖,所以食飯你地揀好日子後,我睇下有無撞期,無就一定到

    回覆刪除
  45. 烏GG,大少奶話係Thai 宴嘛 !你既curry chicken唔岩款架, 我咁好整個岩feel建議, 你仲話我, 我 哼 ~

    回覆刪除
  46. vanlily, 10/11可唔可以教我整朱古力電線or其他朱古力deco呀~~我成日都整唔到~~

    回覆刪除
  47. 我遲遲未覆就係.....睇唔明d日子..
    我想學家嫂講, 只要無撞特別野我係會到架.
    因為我無乜特定日子唔得.
    之但係煮野方面....仲要泰式...就真係有d考起啊....

    回覆刪除
  48. 搭訕:菇奶奶
    係11月10號去冬菇屋企啊!
    之後再搵日子補祝天蠍GG生日

    回覆刪除
  49. 貢 11.10 照舊去vanlily新居先
    然後再約平日同好妹妹慶祝啦~

    回覆刪除
  50. Goo菇菇,
    你整隻泰式海南雞呀!

    回覆刪除
  51. 我決定..............
    整串燒沙爹
    泰式燒豬頸肉
    所以當日會借用焗爐啊!你地有無人都係用焗爐?

    回覆刪除
  52. karen~
    好啊~~ 不過其實朱古力deco我都係麻麻地叻啊~ (電線有時都會失手..... )
    到時一齊玩啊!

    回覆刪除
  53. 好啊好啊, 菇菇Babe 整雞呀.........不過要去頭 ~
     

    回覆刪除