2008年2月12日 星期二

寒懶

剛剛放工返來, 決定o羊都唔整, tiger & crab 要打返篇blog先


各位bloggers : I missssssssssssssssss u all so much 嫁 , 並祝新春大吉


原諒我冬眠-ing唔可以成日探你o地啊


= = = = = = = = = = = = = = = = = = =


唉 ~~~ 唉 ~~~ 唉 ~~~


新正頭本來都唔想唉聲嘆氣


不過天氣實在好很好很凍啊


攪到我呢個命人做o羊都冇心機同巧鬼屎


我個 "的士" 咁多energy已經用响工作上啦 (真係能源枆盡啊, 而且d暖貼又out of stock)


來緊既情人節我o羊都未預備, 什至連禮物都未諗買乜啊!!!


原先同亞仔講會煮飯仔俾佢兼過二人世界 (因為仔媽同仔爸又出o左埠呀), 但係至咳煨係呢個week又要趕report呀 ........點算

點算
點算


e家我想提議亞仔果日去大排檔食中菜, 一來夠痳甩佢會like, 二來呢個日子, 呢樹應該易搵位呀


二月係我既大晒月 + 情人節 + "豆" 利是月, 本應好 hyper 至啱


可惜我e家真係凍到冇乜mood啊


工作上既忙碌已經攪到我冇晒心思冇晒心情冇晒精神攪花神攪呢攪路俾周圍既朋友


我舊年整o左d go go 力俾地獄天使, 同學仔同亞仔嫁ma (去片)


今年本想整慕絲 short cake 周圍派.....e家, 哼!


唉 ~~~ 唉 ~~~ 唉 ~~~



神啊 ~~~ 可否給我多點時間


4 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2008年2月13日 清晨6:48

    啋,, 仲乜講到好似時日無多咁!!!!!
    其實情人節都可以好隨意咁過,, 唔一定要大攪.. 至於你既大日子,, 等你得閒D再補返囉...
    好小事姐..唔好過年流流自尋煩惱啦,, 加油呀!!!!
    [版主回覆02/13/2008 09:07:00]啋 啋 啋, 我只係唉聲嘆氣咋, 我唔想屎啊 ~~~~~~~
    不過我真係凍到乜mood都冇呀, 個人就懶上加懶呢
     

    回覆刪除
  2. 我都係今晚先去買禮拜, 都仲未確實會買咩比水人....唸緊買PS3好定係手錶好, PS3佢一定鐘意, 因為佢係打機王, 但手錶又好似有紀念性D, 但又驚個款佢唔鐘意~好煩啊~~~
    [版主回覆02/13/2008 13:00:00]我已經送o左 N 咁多隻錶俾亞仔啦......不過我又唔想送遊戲機俾佢, 送o左咪叫等於鼓勵佢掛住打機而唔理我, 哼 ~
    可能手雞......又可能折現啊, 呵呵呵 ~
     

    回覆刪除
  3. 我都咩都未買呀
    咁凍真係放工即刻番屋企啦...
    完全唔想行街呢
    [版主回覆02/13/2008 13:01:00]即刻番屋企..........煲碟 + 食零食 ???

    回覆刪除
  4. 咁凍 唔想懶都唔得喇 (賴ing)
    新晶頭唔好唉唉聲先得架, fighting~ 加油呀
    食麻甩嘢都好吖, 唔屎比人屈食乜餐勿餐, 預祝你情人節同阿仔sweet sweet先
    [版主回覆02/13/2008 13:03:00]多謝晒啊 ~
    不如我型d啦.......
    西式情人節食中菜, 中式情人節就食西餐先, 哼 ~

    回覆刪除