2009年6月24日 星期三

FB 幾個look ~

特別 post 幾張唔同既 FB look俾你們睇吓嫁


不過為免再聽到一些太負面既comments而影響心情 or 令自己再度seafood, 如果你們都覺影得唔好, 影得老土同娘, 髮型好衰.下刪一百例子......, 你們唔屎留言同我講乜乜物物嫁啦, 我屋企人已經同我講o左好多好多, 我知啦 ~~___~~"


收番成批影, 發覺我原來最愛呢張........但我們居然冇揀佢晒12R or 8R 跟架wor, 噢!


廠景look (呢個look係被老媽狼批個豬腸髮型同件婚衫啊 =.=) ~


泳池 look (而老媽再度憤怒於我果兩條豬腸, 佢話好很娘, 好想剪o左佢 ~~~___~~~") ~     


公園 look, 你睇條裙後面既蝴蝶結!!!!! 我成日都叫攝影師幫我影後面呢 ~

 


扮鬼扮馬look, 可惜亞仔唔多入戲 (可能我試位時誤插佢隻眼啦 ) 攝影師用o左 zoom 爆既手法來做effect, 呢隻影相技巧我都曉呢, wakakaka ~

  


呢張我好喜歡佢影到我個zone好似大o左兼有 "la", 原本想做大油畫, 可惜亞仔話影到佢個頭髮有d稀疏, 要out, 嗚 ~                                                         

 


後記:


係FB揀o左52張相, 剛剛先發覺有成7張都係 nose to nose or 扮錫鍚既相wor, 噢...........我們實在太愛錫鍚了, wakakkaakkaka ~


沒有留言:

張貼留言