2010年7月15日 星期四

照結構 Part II @ 東區醫院

2010.7.12 (星期一)


今日又要再返去東區照結構呀 ~


因為上次芝士餅唔俾人照佢頭仔, 所以今次再去就真係mainly只照頭仔(的確好政府醫院制度!!)


不過..........感恩so far so good


之後再去見醫生, 醫生話如冇意外, 之後就安排去健康院檢查就ok了.............之不過, 兩個月後就再返來醫院飲~多~次~糖~水 ~



乜唔係上次pass了嗎?


我今日驗尿都正常嫁, 點解? 點解? 點解? 點解?



醫生話: 穩陣d好...............


噢, 又要再一次抽血同埋飲果杯野啦..........嗚嗚嗚 ~



但為了芝士餅健康著想都冇計啦


提外話:


由於99去了馬交休息, 今日係家姐姐專登請假來倍我睇醫生.......而老媽就買定餸過來我家煮飯我食...........噢!  好感恩好感恩得到家人極度的寵愛.......現在當了準媽媽, 當了人老婆, 更加知道媽媽好, 家人好 ~ 


雖然我並不是富貴人家, 但我知道我係一個幸運的人, 除了娘家, 父家的家人都好錫我, 99更是大好人呢 ~


所以我要更用心去愛他們, 孝敬他們


芝士餅: 你都要好好的去愛家人同愛爸媽啊  x


3 則留言:

  1. 做了媽媽, 真係會更體會到愛呢樣野.
    你地一家都咁多愛, 真係好大福氣.
    真係要感恩. 並思念這福氣的源頭啊.!!
    [版主回覆07/16/2010 21:13:00]菇-be: 係啊, 細個唔識性仲覺得家人既關愛係應份, e家大o左就知道係福氣, 要感恩, 感謝主

    回覆刪除
  2. 典解BB叫芝士餅呢?
    [版主回覆07/16/2010 21:14:00]hehe.........我同老公改的乳名law

    回覆刪除
  3. 係架, 做佐人媽媽先知道媽媽既苦心, 你要加油做個好媽媽同埋珍惜家人既愛呀

    回覆刪除