2011年9月13日 星期二

敗家媽媽抵買推介: Fitti 學習褲

雖然我敗家, 但係响我未生前已放棄採用質地同包裝精美既日本品牌

因為真係比一般貴巧多喔, 每次去poo poovv就洗幾蚊, 條數真係好甘


所以一開始我就採用本地最common既兩大品牌, 一來佢o地平過日本品牌, 但質數仍然有保證 (除非芝士餅用唔到, say漏野or生野)

初初用oP牌一個星期, 發覺餅餅好似生od粒粒, 攪到即時 就轉oH牌, H牌餅餅一路用都so far so good, 所以一收佢o地寄來既coupon就會盡量入貨 ~


有次同呀仔去行某連鎖店時見到佢o地出既自家品牌片片, 雖然價錢真係巧抵但係質數.........我怕平了既價錢都cover唔到睇醫生錢 ~~~~~


就係呢個時候, 收到朋友通知, 問我有冇興趣俾餅餅試用Fitti褲仔

...........Fitti , 呢個牌子我都聽o左巧多年 (奶奶話呀仔細細個都有用, 咁即係有3X年歷史啦)

我有朋友既bb都用呢開呢隻牌子, 加上靚媽之前都有向我推介佢既濕紙巾 (佢話又平又ok好用), 所以對呢個品牌或多或少都有d信心保證.......

於是買左返黎之後, 當然第一時間睇下包裝說明

原來Fitti褲仔同一般牌子唔同, 男女合用........貢如果有龍鳳B既媽媽就可以單一用晒佢啦,


而且in case 出街借俾人/朋友用都唔怕男女有別wor (well...我們真係試過有人向我們借片呢!)
試用o左大半包, 感覺都唔錯 ~

首先, 餅餅so far 冇生粒粒..........呢個point好緊要啊!  因為就算係大牌子, 如果唔啱自己個b用就勢係假啦 ~

另外用o左貢耐都仲未有漏尿既情況, 因為餅餅自從食o左兩餐粥仔之後, vvo, 次次換片塊片片都好很重 (通常我們隔4粒鐘先換一次), 貢觀察佢既吸收力都ok bor ~

而且e家同餅餅換片片, 有時佢會好naughty貢扭來扭去, 攪到換得唔好 (即未有時間好好貢拉一拉脾脾位個橡根位), 所以貢都會有漏尿既情況..........

呢方面, 用褲仔就方便好多; 因為唔洗左攪右攪, 好似底褲仔貢一拉就上, 易好多!

而且我見Fitti呢隻褲仔脾脾位果條橡根做得幾貼身, 唔多洗再拉一拉都ok ~

你睇......餅餅有新褲仔用, 個樣幾招積~








佢o地e家做緊新登場優惠價 $29.9/19片......即係每片唔水$1.6呢, 抵

即刻又入o下貨先




沒有留言:

張貼留言