2012年9月7日 星期五

好味爆谷@星球工坊

 yo yo yo, 收貨了

 

乜來的

係之前同成班同樹一齊訂購o既台灣手造爆谷啊, 收到貢大箱貨真開心

 
 
認識呢隻東東係茄媽介紹的 ~

佢之前同成班媽媽團購, 俾o左包原味爆谷我食

唔食由至可, 一食就覺得正! 

簡直同戲院即製o既有得flight (仲可能好味d)

由於我拎o左返公司食, 其他同樹個個食完都  同事F仲即時問點order.............

我們見到個包裝袋後面介紹o左好多唔同味, 款款都吸引下, 於是就再去佢個website睇下............

嘩~ 真係有好多味呢 e.g. 焦糖, 咖啡, go go 力, wasabi, 粟米, 榔香, 雞汁, 泡菜, etc..............有咸又有甜呢~

而且我們仲發現原來佢D爆谷係手工造同埋個熱量比一般爆谷低

見佢接受海外訂單, 所以我們就send email 俾佢o地我們想訂o既items來報運費 (因按重量計的)

佢o地個customer service 好快就回覆我們個報價, confirm 訂單之後, 佢會俾個HSBC account我們入數, check完數佢o地就會安排運送 (空運)

成個process around 一個禮拜左右, 都好快同方便啊!  (p.s. 我o地慢o左d係因為我呢隻懶人遲confirm訂單同遲入payment俾人咋)

嘻嘻, 以下係我o既order:



仲有好多味道都未試...............遲d又要搵人團購下先至得

BTW, 當然自己如果去開台灣都可以買啦, 佢個website有list out d 分銷點呢 ~

http://www.twplanetpop.com/

溫馨提示:

1) 價錢方面: 爆谷分包裝同桶裝, 包裝價錢由hk$22-27, 桶裝就hk$3x (不過桶裝重d, 到時運費都會多d), 另外仲有鱈魚脆片 (hk$41)........我們total 訂了千幾蚊, 運費約hk$270

2) 佢每買夠$5xx就平百多元, 所以我覺得min charge至少呢個數就可以幫補下d運費

3) 由於新鮮製造, 佢食用期只有2個月(未開封, 開封o左就一星期), 所以我諗如果自家食的話, 每個人都唔可以訂太多 (除非你打算日日都食一包啦), 所以搵幾個人圍購 or 團購就至good fit, 始終小吃多滋味ma

4) 原來榛果焦糖味9月1日開始因成本高而停售了 (我們係8月尾的last order).............噢   我只訂了兩包, 好好味呢!!!!!!!

3 則留言:

  1. 真係好好食, 諗起都仲回味緊~~~
    [版主回覆09/08/2012 08:05:56]Yes, 好好味

    回覆刪除
  2. OH....好彩我有訂榛果焦糖, 仲自己隊哂一包姐
    [版主回覆09/11/2012 06:39:44]hehehe, 但我愛食焦糖啡多d啊~

    回覆刪除
  3. 現在訂購爆谷只要滿6份, 就可以免費寄送到香港啦!!!
    我是在他們facebook上看到的...那斗大的飛機加上free shipping字眼
    實在是太吸引我目光啦~
    http://www.facebook.com/planetpopcorn.hk

    回覆刪除