2014年8月7日 星期四

冷氣大清洗

2014.08.02 (星期六)

剛剛的星期六, 我們找了間公司同我家的4部冷氣進行大清洗, 希望可以進一步趕走致敏源 ~

話說豬仔包有氣管炎, 我上網search有關資料時發現: 避開致敏源係其中一項預防氣管炎的主要一環

當時我腦海即時閃起之前睇CKK老闆娘Maggie(按此) 同國皇的婚禮既post (按此)

佢o地小朋友都係氣管有問題, 跟住搵Airestec進行冷氣大清, 洗完之後都不約而同有良好效果............

所以我即時9秒9 問下Mandy了解詳情, 聽見佢話洗完後Marcus e家少o左咳 (再加上藥物霧化器幫助), 信心的確大o左 (起碼有人用過俾到comment我呀)

之後即刻打電話去約時間, 好好彩比我安排到個最快既星期六早上booking (聞說夏天佢o地d booking 都比較full, 但我又冇乜假可以weekday放)

上佢o地fb page, 好喜歡佢o地果句: 我們致力改善你的室內空氣質數


此時此刻, 我真的好需要改善屋企室內空氣質數, 以減低致敏源, 令豬仔包早日康復呢!!!

除了冷氣, 我也懷疑屋企裝修後遺症, 導致殘留o左d甲醛定其他化學物質等

只要落booking時打電話時同Airestec講聲, 佢o地都可以安排有免費checking 

當然再join佢o地個《家居揮發性有機化學物測試及清除裝修後致癌物質服務》就另外收費啦

不過我洗冷氣當日部測試入了廠 ><", 所以我要再另外約日子check.........

好, 先同大家分享當日情況先............

umm, 我覺得雖然呢間公司洗冷氣比一般出面貴, 但佢o地個service的確唔錯

當日一行二位師傅上來連成車工具上來, 而我o地就咩都唔洗預備, 佢o地連梯都預備埋........




之前我用過裝修後清潔公司, searching時發覺好多公司都唔會帶梯來, 要我們自備, otherwise要收錢或要問管理處借, 所以我好欣賞佢o地帶齊d工具來




我o地只要留個位俾佢o地洗到冷氣就ok (佢o地仲會幫我搬開個床肉 / 鋪大膠枱布墊住)

之後兩位師傅就拆機清洗, 一個負責外殼同隔塵網, 另一個負責噴消毒酵素



剛開始洗的比較............



洗完1/2的比較: 


一路清洗時, 師傅都有間唔中同我們分享我家冷氣問題, 例如咩原因我們廳同芝士餅房個部會特別大聲, 咩時候部冷氣需要換, 隔塵網點清洗好等等, 真的確獲益良多

而且個師傅仲同我們係冷氣入面執o左塊膠片同裝番口釘tim, so nice ~

Airestec主張用天然環保的方法, 而呢個《冷氣機消毒及防霉服務》就用ph7.0 既專利配方的抗菌防霉酵素作保護, 徹底抑制細菌, 霉菌, 真菌等滋生, 再用蒸汽過水.....

原來一般用coil水洗冷氣, 雖然洗完都乾淨, 但coil水有酸性, 噴出來d氣對人對機都唔好, 而且過3幾個月, 霉菌又會出返來.........

而上佢o地個fb page先知, 佢o地之前都接受過電台同電視台訪問, 而且一d大型公司同豪宅屋苑都係客戶之一 , 另外亦都有客人讚許既comments

所以一路洗一路覺得自己今次搵啱公司..............

講真, 之前我們都好regular洗隔塵網同換3M隔塵綿, 由於3-4年就換一次冷氣機, 因此一直都冇特別為意洗冷氣係貢重要, 但當師傅開o左部冷氣出來, 我見到d霉菌 @@




知道一直以來芝士餅同豬仔包就同呢d霉菌共處...............

oh ~~~~

唔知係唔係心裡因素, 洗完冷氣機再聞d風, 吹出來的確感覺"輕身" d 

洗完後幾靚仔 ~



所以每年一次, 敗少個手袋就可以令一家人呼吸到清新o既空氣, 以後每年我都會洗冷氣啊!

p.s. 我今次用了$3xxx 洗4部機 (分體同窗口唔同價) ~

當日師傅俾o左d小tips我, 我係呢到同大家分享一下先:

  • 3M隔塵綿係一定一定需要用
  • 自家洗隔塵網只需用「清水」, 千萬不好用什麼漂白水/藍威寶等.........如真的感覺個網有d油, 可加d潔而亮當soap清洗一下 (但師傅也提醒唔好過份去洗隔塵網, 因會老化)
  • 一定要make sure個隔塵網吹乾晒才發番入去
  • 最好唔好一下子turn off 部冷氣, 最好先轉fan吹多幾分鐘先.........因為由於冷氣機不斷制冷, 一下子turn off, 出面又熱, 貢o既環境下就好易養霉菌.........
  • 當見到冷氣入面d 圈圈位彎曲o左, 即係時候要換冷氣機
  • 分體機比窗口機易有霉菌


更多資料:
http://www.airestec.com/
facebook: Airestec





1 則留言:

  1. 見到你個POST

    我自己買左支手動槍洗

    藍威寶照用

    開好稀, 同埋自己確定用清水過足便可以

    回覆刪除