2014年12月17日 星期三

豬仔包14-16個月成長報告

2014.09.27 (14個月), 2014.10.27 (15個月), 2014.11.27 (16個月)

唉..........媽媽我太冇用了

豬仔包成3個月冇打成長報告 > <"

呢幾個月, 身邊發生o左好多好多事, 心情絕對波動得好緊要..........

所以真的冇太多時間上網打blog 

所以大家最好 like 芝士餅與豬仔包睇佢o地既最新update ^.^

經過了3個月, 豬仔包已經係踏入14個月時放手行了~



自從懂行, 世界變得唔一樣............



床仔已經困唔到佢 ><

成日扭落地行

一隻大冬瓜要行來行去, 周圍模來模去

看牛的日子的確令人好很攰.....................但當然又會令人好開心

想必各位家長都有同感 ~



不過雖然豬仔包比芝士餅遲o左識行 (芝士餅12個月行)

但相對地他比餅行得穩好多, 很少跌啊~

踏入15個月時, 愈來愈懂得做指令



飛吻, hi-5, 眼耳口鼻都拍到

半歲左右時勁怕陌生人, e家反而成日引人

一搭lift, 見陌生人會主動同人打招呼



Papa, 媽咪, EE, 婆婆, 公公, 爺爺, 女痳女痳, 叔叔都叫到

媽媽我最愛豬仔包kiss 我 ^3^

佢會咀咀我, 其他人佢會face-to-face, 呵呵呵~

不過, 呢個月芝士餅入了院, 媽媽可以陪伴豬仔包的時間唔多

只有靠lunch time才可以飛回家叫一陣



希望他日長大了的豬仔包, 明白媽媽的苦衷 ~_~

踏入16個月的豬仔包, 愈來愈懂我們講什麼



e家會知道我們話佢, 佢會先咋喊凶人



我們唔妥協之後就扮屎狗

至叻找婆婆撒嬌

男仔性格開始出來...................牛~~~~精~~~~啊 @@

也喜愛車仔



在街見到架巴士經過會好hyper叫: 車車

平時車仔不離手, 訓都要拎住 ~_~

開始有脾4了



噢.............湊兩個的日子同湊一件真的好唔同

時間更難兼顧

家姐又要上堂, 細佬也要上pg

e家只可以一人帶一個

以前兩公婆一齊去上pg的日子不復在

加上我們兩公婆都夜收工................

可以陪伴兩位主子的時間少之又少

唉..............................

呢個時候就會諗: 好~~想~~中~~六~~合~~彩~~彩~~彩~~彩~~彩~~彩~~

貢, 我就可以做FTM好好照顧包餅.............

唉..............................

發下夢都令人開心

不過, 我們還是回歸現實.............

豬仔包:  媽媽我好很愛你的, 可是可以照顧你的時間不多..............媽媽我就是如此這般冇用, 時間管理唔好, 冇恆心, 冇堅持.............希望你以此為戒, 唔好學媽媽啊!  其實懂得控制時間同擁有持之以恆的心態, 就是成功的關鍵........囝, 加油啊~

BTW, 快d Like o左芝士餅同豬仔包 fb 專頁啦 ^_^


1 則留言:

  1. 嘩﹗其實我覺得你已經好堅,咁夜放工都仲有時同佢地去行下 supermarket...我比你懶...我只是早放工啫...

    回覆刪除