2015年2月2日 星期一

包點先生賀年糕點

仲有半個月左右就新年啦 ~

相信各位熱愛煮食既太太們都已經開始進入蒸糕bell行列

而我呢位已經退出廚房界多年既媽媽 (實際係一向冇乜入廚經驗 :P)

當然唔會整糕啦

所以一向都只往外求, 以刺激消費市場...........

呵呵呵~

今次有幸收到包點先生送來的賀年糕點


好讓我先品嚐, 後入貨啊 ~

一直都有食開包點先生

因為我好愛食熳頭

但又懶為一個熳頭開爐蒸 (叮又唔好食)

所以心血來潮時就會去屋企附近的包點先生買來當早餐或下午茶

包點先生店舖簡潔光猛

而且價錢定位合理

今次的賀年糕點價錢也只是$53起 (2月3日或之前用新春優惠)

even 2月4日之後也是$78



價錢唔貴之餘, 最緊要所有賀年糕點製造過程中沒有添加防腐劑

全部在香港廠房人手製造

芝士餅同豬仔包一見我拎糕返來已經虎視眈眈







暫時煎了蘿蔔糕同艼頭糕食.........味道唔錯~





連一向唔多愛食既芝士餅也都食o左好多蘿蔔糕啊~



而我就覺得艼頭糕幾夠料好好味 ~

我覺得包點先生的賀年糕點以如此價錢來說, 性價比也相當唔錯

支持香港製造, 大家有興趣就可以去包點先生預購



全港有19間分點呀



沒有留言:

張貼留言