2016年3月16日 星期三

❤中醫調【妳】 系列❤

早兩日,朋友介紹了我去中醫村去看中醫,調理一下身體。

其實睇中醫唔係要到有病才看,病向淺中醫,打個平安脈,了解自己身體狀況,及早調理及根冶,才能保健康 😊

因為去年尾發現了頸椎問題,朋友建議及早找中醫師處理,以防止引起其他意想不到的毛病,例如:頭痛、頭暈、上肢痹痛、甚至萎軟無力等症狀,以防影響日常生活和工作,需知道媽媽要照顧兩位主子,一定要有足夠的體力去應付他們 😂

加上女人到了一定的年紀,月月順理同及早保養都好重要呢😉

呢間中醫村有5間分店(旺角/觀塘/荃灣/北角/大埔),首次看病是免診金的,可以先聆聽醫師的分析和建議,
然後自行決定是否接受報價,購買藥物。原來呢個做法可以讓病人先了解,後行動。

以我所知,睇中醫流程一般是望、聞、問、切:

💗望: 觀察病人的身體狀況,如面色、舌苔等。
💗聞: 聽病人的言談、咳嗽、喘息聲音、體味。
💗問: 詢問病人病癥,病史,自覺症狀。
💗切: 是用手把脈或按腹部診察是否異常。

今次睇我的中醫師也替我做了望、聞、問、切,而且也頗詳細地問了我的病歷和狀況,
建議了我可以做針灸和開了些中藥去調理屬寒底的身子,加強血氣,並強調要戒吃寒涼食物。


睇中醫自然要吃中藥,不過要自己煲我就當然頭痕,代煎的話也要定時定候去取藥😅 
但是中醫村有提供顆粒沖劑,可直接沖水服用。絕對方便我呢d又忙又懶的人😁

呢到睇中醫唔似以往坐在藥材鋪等,環境乾淨,感覺上好似去了診所一樣😂 而且姑娘好nice又有笑容,感覺良好。

當然,吃中藥是調理身體,固本培元,唔似吃西藥如止痛藥、退燒藥一樣去抑制身體不適之效,所以係需要吃一段日子才能見效呢!


宜家妳去中醫村首次登記,仲免收診金呢 !    

沒有留言:

張貼留言