2016年4月27日 星期三

呀豬媽晚飯@ Francesco By Franck Muller

大家都知 Franck Muller 係名牌手錶, 估不到原來它也有合作搞餐廳

其實也開業了一段日子, 只是e家的我太out了吧啦 ~_~

呢間餐廳主打意日fusion 菜, 雖則Franck Muller 手錶好貴, 但相對來說 Francesco By Franck Muller價錢定位就容易接受好多~

話說我Honey 事頭婆2月結婚, 佢好快就要飛去泡菜國做呀豬媽啦

所以一班經常咸濕佢既姊妹就約她食farewell dinner ~

記得有次她在 facebook post過話想食 Francesco By Franck Muller

既然 tasting menu 價錢定位可以接受, 地點又非常好, 在CWB (Times Square 後面), 所以今次就決定 go go go

我們琴日去, 唔多人, 7pm 左右只是3枱客, 之後都好似多1枱

唔噪 (除了我們, 哈!) , 感覺cosy ~



一行5人, 有3位包括我揀了 seasonal dinner menu, 靚媽茄媽2位則 order tasting menu





唔講太多, 去片 ~

我的頭盤 I: fresh!



我的頭盤 II: Ok, 少許油 ~



我的海鮮湯: umm, 咸了點但可以接受 ~



我的主菜和牛: 好juicy好有牛味 ^.^



我的dessert : nice ~



還有飯後的coffee or tea (冇影到) ~

靚媽茄媽的tasting menu, 她們的comments: 好飽, 好精緻, 也好味 ~



總括而言, 味道同價錢的確唔錯, 絕對適合三兩知己慢慢食慢慢傾 (因為每道菜也相隔一段時間)

而我也覺得可以encore, 下次再來就可以食tasting menu 或者 a la carte 啦 ^.^

在此祝呀豬媽在泡菜國一直幸福下去喔!!!


我們一團人等緊Oppa 的報告呀, wakakaka ~

沒有留言:

張貼留言