2006年9月14日 星期四

立品辦公室求生手冊

呢兩日都响個人間地獄度 “hea” jar 

 

琴日終於的起心肝 search 一本唔知有冇出嘅書, 點知真係有喎

, so 立即打電話去書局check 吓貨同埋hold , o左工, 讀完個chapter就去 CWB, 仲少有到响等bus嘅時候都睇喎
 

 

呢個作者 陳立品, 之前佢响【姊妹】寫一個專欄講d關於office生存嘅 Q&As, o左幾年, e 家將佢consolidate 成一本書

其實我估呢個作者應該唔多出名, 但係我覺得佢寫d 嘢又幾抵死
同埋有同感
 
所以如果亞媽有買【姊妹】
, 我都會特別留意

 

上星期响【都市日報】又見到佢嘅專欄, 於是諗吓佢有冇出到書

(as she has mentioned b4),
bingo ar ......
但係點解mark 6 又唔俾我估到呢
 

 

sigh…都係睇書把啦


2 則留言:

  1. 你睇完可唔可以借我睇呀 

    回覆刪除
  2. Sure, no problem.........my sister & her subordinate also read this ar

    回覆刪除