2006年9月29日 星期五

台灣手信

一聽到d friend 話去台灣, 稍為熟絡d 0, 我一定會叫佢哋幫我買我0既至愛孖寶: 維格鳳梨酥+義美蜂蜜蛋糕

 

女友剛剛去完
台灣返來, 當然响佢未去之前, 我就俾咗嗰order list 佢啦
(F
anQ
你呀
)

可能有人話 "義美?!" 香港 Sogo 同 Uny 都有得買啦

 
冇錯......香港係有得買, 但係version 唔同law (情況就好似日本仔d 出口貨同本土貨同一樣嘢, d quality 係唔同 d嘅
)
香港d義美用冰箱雪住, 而且有d 食用期限仲可以 last for 3 mths
......
但係,
台灣版係唔會雪住 (以保持佢軟綿綿o既 texture
),
而且一般期限係少過
2 weeks; 可想而知HK version 好大機會加咗d 防腐劑咁啦
......兩
個版本我都食過,
HK version no good ar

至於鳳梨酥 …….冇得講…….HK 真的好難搵到好味0既鳳梨酥 ar

 

P.S. 嗚謝同事M for typing


2 則留言: