2009年8月31日 星期一

九展場地優先睇

望~穿~秋~水


我們既婚宴場地終於有個初形俾我們呢班 book o左樓花既新人睇吓啦 ~


由起初積極舉辦裝修大會, 到後來大家變得冇來聲氣, 雖然知道強哥份人好有heart, 但係個心都有驚驚嫁, 因為呢次已經係我們book婚宴場地既第二次樓花啦 (上一次都係同一集團), 而且已經唔可以再改地方..........


睇完..............終於可以鬆一口氣


雖然仍然唔係我心目中果種 simple & elegant feel (佢仍然 noisy o左 d)


不過, 好似家姐姐話齋, 我又唔係擺好多晚, 錢又唔係俾得多 (well, 我覺得我們已經俾o左好多嫁 =.=), 佢叫唔好貢多要求, 亦都唔好再洗果多幾千蚊攪decoration喎 ~~~~


係既係既............呢個婚樹都已經洗o左好多, 都係慳得就慳吧 ~


好, e家去片帶大家一齊睇場啦 ~


來緊9月6日會有開幕酒會, 到時會帶老媽同仔媽再去睇睇佢既真身啊 ~


門口既雲石樓梯景:                                               


屬於我o地個廳既場外 cocktail / 相簿區:                              


婚宴會場外既空中花園, 不過好多野都未set好:                    


前面backdrop (ummm........隻粉紅有丁點娘, 但都可以既)


窗口位 (curtain既pattern...........不過家姐姐話你食飯定食窗簾 =.=)


由尾影上去個view...............都可以, 不過同個地毯唔多match ~


呢個view係由前面影番去尾位 ~


後面既backdrop..........oops, 架車我係唔會用來進場的!!!!!!


新人牌, 可以啦 ~


利夫人既wedding cake, 原來係 Cake2 既出品呢 ~


餐具................希望 d 野好似平時去食一樣貢好味啦, 呢樣野好緊要呢 !!!!!


相信來緊果餐兄弟姊妹飯都可以考慮呢樹, 旦大家可以熟習吓個環境喔, 呵呵呵 ~


沒有留言:

張貼留言