2009年8月2日 星期日

是日過大禮

[用隨意門校番去吉時吉日先]


今日係我過大禮既日子啊


係啊, 我們比一般人早過大禮, 因為要八婆吱

要避開農曆7月呢


之前幾日兩家人不斷為今日作不同既準備


婆婆, 舅父母, 亞E們一早就來到我家等候


好難得亞仔一早去完金都拎過大禮既物品仲早到15分鐘呢, 哈!


踏正早上11點, 亞仔同細路就來我家啦派禮物啦


但我就要入房回避 (嗚, 最想影snapshot既時候反而冇得去玩), 仲要唔可以出聲tim, 噢!


佢o地派完就到老媽派 & 交換禮物


之後就由兩位舅母同家姐姐護送我既嫁妝去亞仔家啦 ~


簡單而充滿象徵意義既儀式就完成了, yeah!!!!


禮成後又係成班人當然出去食番餐啦 ~


因為舅父 handle唔到我部相雞, 中間好多交換禮物既相都好鬆 (e...... =.=')


e家唯有post d 見得到既相出來啦 ~


過了今日, 我可以開始派帖了, 呵呵呵 ~


朋友們: 預備收my red boom



6 則留言:

  1. 你炸我啦....炸我啦.......
    [版主回覆08/03/2009 21:06:00]茄: 我..........我........搾你呢, 呵呵呵~~~~

    回覆刪除
  2. 咳咳, 有線報話你啲帖進度好慢喎!
    係唔係要我地輪流打比你, 你先安樂??

    回覆刪除
  3. 佢唔係進度慢,佢係印完帖,所有後期都未整
     

    回覆刪除
  4. 哇哈哈 ~ 過埋大禮了,又係一個 milestone 啦,離吉日又進一步了

    回覆刪除
  5. 加油呀 ~ 越黎越近啦 ~~~~~~~~~ 好快做人老婆啦

    回覆刪除