2009年10月21日 星期三

季節性食品: 大閘蟹

唔知點解結o左婚之後比以前更懶去 update 個 blog, 甚至連網都唔多願上 (唔通之前搵料搵到怕o左 ?!)


e家周遭既朋友都沉淪於facebook嘅Cafe World

Picture
, 而我就咩都提不起勁


就算連換季既高峰期都冇乜意欲買衫


返工就算仲有成枱野都係8pm前就閃..........但返到屋企又冇乜做野就爬上床訓


噢, 好快變隱蔽C9呢 ~_~


除o左食之外, 真係好似咩都唔想做呢 (唔通又係因為之前過份戒食之過?!)


所以先出番篇最近至愛既食品上來先令自己醒d醒d先 ~


 


係大閘蟹呀 ^.^


一樣我近兩年好愛食的季節性食品......以前我超唔愛食蟹, 因為怕食得好痳煩


但亞仔就超愛食蟹, 每到大閘蟹都會買番屋企自家食


記得有次佢就 lur 我要我陪佢食隻, 仲教我 step by step 點分解隻蟹來食......點知一食就愛上啦 ~


呢陣子, 每當我們冇飯食既時候就走去老三陽買幾隻蟹番去蒸 ~


先有$110隻既陽澄湖大閘蟹, 原來同手袋一樣, 有個牌吊住係貴d既 ~    

 
 


ummm......食完覺唔太多膏, 不過肉質又幾ok既 ~


之後再食$40隻既東太湖大閘蟹   

 
 
 


e............喜出望外bor, 雖然size細過陽澄湖丁屎貢多多, 但d膏就幾ok多下, 好yummy呢 ~


食飽再來杯薑茶, 巧 c 服啊 ~   


來緊禮拜五又會食啦, 爽呀!!


p.s. 不過又巧擔心會超標呢 =.+


沒有留言:

張貼留言