2009年10月2日 星期五

今日......我們結婚啦 ~


yo ~


今日我同亞仔向單身的日子say goodbye 啦!


出blog既時候應該接新娘-ing


呢兩個禮拜忙到癲


日日冇覺好訓


今日大project終於implement啦 ~


心情唔算緊張, 只係怕太多unexpected既野會發生


講真......自問自己開始太hea住來攪


因成日都覺玩一日啫......唔屎貢在意啦


點知日子愈迫緊個心又愈多


我知自己整o左好多把鬼野


可能賓客同家人都會O晒咀


不過......我好enjoy呢 ~


希望來緊可以寫寫我個婚樹回憶錄啦 ~


最後, 好多謝係我呢個婚樹出過力的人


簡單如幫我打電話, 出email, 搵料


複雜如吹我進度, 睇化妝, 做蛋糕, 整乜乜物物


即係你你你你你你o地呀



沒有留言:

張貼留言