2009年12月3日 星期四

snap shot by CODY - 早上預備篇

嘻嘻, 冬眠o左近成個月.........


對上網仍然懶洋洋, 所以都係 post 番 d 炒冷飯之作吧


於是係婚後兩個月先post番d當日精華出來啦 ~


我結婚既snap shot 係搵大大大大師兄 blogger Cody幫手 (好開心好早已經搵o左佢, 所以個友情價........anyway, 就算收正價, 佢影出來既效果都好合理呢)


佢當日好幫手呢......晨早我們連眼耳口鼻未執就來影既相, 之後又快收相, 真係FanQ Cody 你啊 ~


以下既相都係响 Cody 果樹拎出來post既 (以我一向習性, 當然唔post樣啦, 係都係得丁屎貢多多) :










  
 
 


 


 


4 則留言:

  1. GGGGGGGGGGGGGGg
    Cody來到時,我地仍然著住睡衣週圍行
    諗起果日仍然好開心啊
    仲識左事頭婆
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOoo

    回覆刪除
  2. OO講得矛錯, 同埋我依然好愛張千手觀音相~

    回覆刪除
  3. 可以識到我,當然開心啦!:P

    回覆刪除
  4. cody啲相即使唔係攞正個靚位影都影得好有feel 呢.  真係睇返個時會微微笑

    回覆刪除