2010年9月19日 星期日

產前產後60天講座

嘩.............懶惰既我又再隔貢耐先出post呢


芝士餅: 雖然媽媽好懶, 但我點都要記錄懷住你既時候的點點滴滴呢


好..............又係回顧既時候啦 ~


2010.8.27 (星期五)


今日放工之後就同老公去參加由BB Care 攪既免費講座 - 產前產後60天講座


我係俾呢個講座既名吸引而報名既........


個講座分開了三部份, 第一部份講產前要注意既野, 第二部份就講產後坐月既事宜, 第三部份就講BB打針 (當然由私營機構主講去私家診所打好過健康院既好處, 順手sell打針package啦~)


雖然有部份資訊之前係不同既講座都聽過下, 但我覺得不斷recap都幾好呀......可以remind我同我老公 ~


但以唔水$$$$既角度來睇, 呢個講座都算informative..............而且惠氏仲送了成奶粉同一樽Materna (價值$200既孕婦維他命) 呢............哇哈哈, 貢又過了一個又聽又拎既晚上


之後就同老公去apm既潮樓食晚飯, 過了9:30pm有折, d打冷小菜好抵呢


沒有留言:

張貼留言