2010年9月19日 星期日

產檢sss

過了30周, 開始要檢查密了............


e家大概每兩/三星期左右就要去檢查, 既要去私家check, 又要去健康完..........


唔計去飲糖水, 呢個9月已經做了三次產檢 ~


原本月尾要見曾醫生, 但唔想9月仍請太多病假呀............於是改10月頭先見醫生了 ~


(I) 產檢@健康院 x 2


2010.9.3 & 2010.9.17 (星期五)


基本上去健康院 / 醫院產檢都係好 "基本"........即係等成兩粒鐘見就三分鐘


但最近呢兩次去健康院產檢就只需一粒鐘多d d 咋, yeah!


一向都覺得健康院既姑娘會好惡屎, 不過e家去了幾次健康院又唔覺呢 ~


最近呢次去度肚, 姑娘用手模模就話芝士餅個頭仔已經轉向下...............


..........勁啊, 唔水超聲波都知


(II) 第11次產檢 (@31w5d)


2010.9.15 (星期三)


今日見曾醫生, 好開心佢一照就話芝士餅個頭仔轉番向下呢~


芝士餅: 你好乖呀, 呢排媽媽爸爸同你講話你真係有聽, 希望你keep住呢個位唔好貢頑皮轉番上去呀, 乖乖呀


今日芝士餅重4lb8oz, 比standard重 d d 啦............但頭仔就比預產期大了兩星期


曾醫生話下次會幫我度盆骨同埋陰道, 睇下我可唔可以順產................


希望一切ok啦


本來今日都想照4D, 但曾醫生話芝士餅塊面仔有一半又摭住唔太清楚......於是就費樹浪費多幾百蚊lu..............希望下次可以再見清楚芝士餅啦  


********************************************************************


另外, 我呢排開始行路愈來愈慢 (今日肚圍已達41"了 ), 而且下盆位成日都"聚"住痛, 問了曾醫生同健康院姑娘都話冇太大問題, 因為頭仔轉番向下壓住 "齒"骨............


噢...................我覺得我呢排好似隻企鵝呢!!!!!!


3 則留言:

  1. 其實 28 周照 4D 那次應該是最後一次 4D 了,林醫生都話之後都冇咩好睇的了,我自己唔心息 32 周再睇,果然冇野睇,所以唔好o徙錢呢  

    回覆刪除
  2. ღ蔡劉小桃ღ2010年9月30日 上午9:44

    你32wk已經重4磅8oz,應該係大b wor..... 你同芝士餅講叫佢乖乖,等你可以順產啦!!!

    回覆刪除
  3. 又係那句: 媽媽真偉大!!!
    你打算順產啊? 好堅啊你!!!
     

    回覆刪除