2010年10月2日 星期六

結婚一周年

雖然老土, 但真係光陰似箭, 日月如梭  ~


貢快就一年啦 ~



去年今日係我同亞仔既大喜日子


貢快就一年了.........而且e家仲懷住我o地既愛情結晶物 : 芝士餅


雖然短短既一年, 我們都經歷了不少.........當中當然有開心同傷心樹 (衰野當然唔想再提啦 ~)


感恩大家同家人既附出令我們既感情比以前更堅固 ~


記得大少奶第三本書講及既愛情存摺理論 (後來婚輔姑娘都有講啊~), 希望我同亞仔可以不斷努力去儲多d多d多d愛情$$$$$$$$$$$$$$$$$$啦


***************************************************************


因為e家個肚成個籮貢大, 唔方便周圍去...........而且我e家行一陣都會好攰, 所以亞仔一早已否決我話去迪迪尼住一晚既決定...........佢仲話我e家去, 人家都唔俾我入去黑色世界既鬼屋.............貢又係


結果.................


我o地決定以食食食三部曲來慶祝  


Any肥, 總之今日同亞仔 & 芝士餅一齊就開心啦


 


沒有留言:

張貼留言