2010年10月4日 星期一

食食食三部曲......1st station

為慶祝我同亞仔既結婚周年, 我o地決定以食食食來慶祝 (鬼叫我唔可以周圍去咩)


我們第一部曲係提早一日去Amigo食燭光晚餐


Amigo 我去過兩次食lunch, 同一次朋友既after-wedding party, Dinner就未食過...........而亞仔就未去過, 但較早前佢係fb見到朋友係果樹慶生, 所以就心思思想去try try ~


原本想book 102正日既, 但因為fully book 而提前去食........


ummmm............起初亞仔覺$710 + 10% 既四道菜都貴嫁.............但食完之後, 佢覺得個環境, 食物, 服務, 氣氛夾夾埋埋就值回票價 (當然以我們既能力都只可以係一年食一次啦, 食得多都肉赤同afford唔起)


好.............去片啦 :


去到會有你個名既Memo Pad送, 好型啊~


Menu ~


Candle light dinner arh ~


包包同玫瑰花牛油..........都ok但我覺得過脆了一點~


頭盆係我至愛鵝肝啊........你睇幾肥美, 可惜老公唔俾我食晒 ~_~


龍蝦湯...........好飲!


蘆筍清湯.......都好飲, 但唔知點解有d似靈芝湯


之後佢上o左果柚子雪芭俾我們清下個味蕾, 好好味呢~


主菜牛牛 ~


主菜羊羊 ~     


甜品我們揀了古力焦糖布甸同栗子慕絲...........但之後有點後悔唔叫梳乎厘呢 ~



之後有人送上surprise cake同我們慶祝, 而且又同我們影o左張即影即相有留念, 同埋又有人來彈歌仔同叫我們點唱, 呢一part的確幾有氣氛啊~


個cake係佢出名既拿破崙, 可以拎走, 不過我們打算食埋慢慢hea........好好味呀 ~


之後仲上埋petits fours, 係古力雪糕粒..........比起之前食過既薄荷味更正呢 ~


最後飲埋既coffee or tea就為我們呢兩個半鐘既晚餐劃上句號


 


 


 


沒有留言:

張貼留言