2010年10月24日 星期日

放大大假lu ~~~~~~~

 
 
 


出來做野貢多年都未試過放貢耐假啊 !!!!


由琴日開始一連放12個星期大假 + 產假...........最緊要仲有人工收


雖然放假前仲要OT

, 星期五做到11:30pm先pits


但起碼叫做清晒手頭上既工作, 可以安安落落放假..........離開office果下可以笑住來走呢 :)


................


不過, 我知道我唔嘆得耐.............


好快我要同做o左十個月既皇后生活 say goodbye


仲要180度轉變成為

.........跟住又再返工


老闆個面口就會由之前既容忍變成...............


噢 ~~~~~~~~


都係唔好想太多住.........e家嘆得一日得一日


所以我e家日日同芝士餅講俾媽媽休息埋個10月先好出來見我啊, 呵呵呵 ~


沒有留言:

張貼留言