2010年10月4日 星期一

食食食三步曲.....3rd station

我o地慶祝既最後步曲係去...............


我恨去o左好耐既半島28/F


一向都知亞仔對食feel既地方痳痳地, 所以本來有意 "r" 敗家仔一齊去食lunch搓搓


不過大少奶話lunch冇貢好feel, 而且呢d地方係同老公去會好feel d ~


之後我就向亞仔提出去呢樹食, 原先以為佢會say no


因為睇 open rice 既comments, 食物係痳痳, 真係只係食feel食名氣, 而且我上次同Honey女友去食tea都覺好普通, 點知qoute完大少奶既說話佢二話不說就say yes 啦


知道佢有個early bird dinner, 既然我們今次主打食feel食環境, 所以就放棄食Felix Experience而食呢個平平地既set 呀 ~


個early bird dinner由6pm食到8pm, 我們去到時有1分鐘包廳既時間呢


之前要求但唔一定有既對海窗口景, so nice~


環境的確好有格調



個 early bird dinner menu ~


House與包包  ~


頭盆.............好杰既湯, 同埋唔夠熱


主菜: 魚魚.......煎得好幾可惜咸o左d ~


主菜: 牛牛..........呢個好味!!!!


冇得揀既甜品.............ok但又唔會令你食完會有好開心既感覺~


好把鬼既petits fours ~.~


最後既coffee or tea.............亞仔叫既熱O茶既茶一沖出來好香呢 ~


去Felix當然要去佢個向海洗手間參觀啦........


雖然食物一般, 但我同亞仔都好享受呢餐食feel既晚餐


之不過.........好有可能冇下次了, 因為亞仔prefer食多次amigo多過呢樹呢!


1 則留言:

  1. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    回覆刪除