2010年10月27日 星期三

第十四次產檢@37w5d

相隔一個多星期又去見曾醫生


即係又見芝士餅啦


芝士餅係我個肚的確好食好住


今日芝士餅既磅數已達8lbs


曾醫生既口風亦由之前順產應該冇太大問題 (5lbs9oz) ---> 一半一半 (7lbs) ---> 多數未必得 (8lbs)


所以曾醫生立即叫姑娘打去浸會問e家最快幾樹有手術房, 仲立即幫我confirm埋 (但上次老公問佢時佢仲話手術房好full, 既然我貢想順產, 可以 try o左先)


佢話如果我係e家呢個due date 前作動, 我都仲可以try一try


不過如果到了due date我仲未作動, 我就要安排開刀了........因為估計芝士餅到樹有成9lbs呢..........


噢................


一下子有貢既轉變, 令我心情好緊張同15 16 啊~~~~~~


既想順產, 又怕 bb size 太大生唔出好痛 ~


芝士餅: 你錫媽媽的話就要同媽媽合作啊, 唔好令媽媽太辛苦呀!!!!!


 


5 則留言:

  1. 8lbs 都可以試下既,加油呀!!!!

    回覆刪除
  2. 芝士餅好重喎~~~果然好食好住~~~哈哈哈..... 不過要乖呀!唔好要GG媽媽咁生得咁辛苦~~ 巨B芝士餅~~~~乖~~~

    回覆刪除
  3. 在大少師度見在烏GG你入咗產房、努力呀,我知芝士餅會好乖好合作,唔會令媽媽辛苦的。

    回覆刪除
  4. 在大少奶的blog知道你入咗產房,祝母女平安!!!

    回覆刪除
  5. 加油呀, 8lbs都算好大隻喎!

    回覆刪除