2010年10月20日 星期三

大肚後的飲飲食食

自從成了異人一族, 好多朋友都問我食野既口味有冇轉到............


我知好多大肚媽媽係會轉口味, 成日好想好想食某一樣野, 又會失驚冇神叫老公出去買野俾自己食...........但我真係一d都冇變到呀 (對阿仔來講應該感恩!)


我仍然心愛珍珍薯片.....................可惜成個過程我只吃了十塊 (仲係分o左6/7個月食)


我仍然愛飲絲襪奶茶.....................不過我so far只飲了一杯 (分o左兩次飲)


我唔愛食既蔥仍然要走


不過為了芝士餅, 我真的叫做好忍口...............


其實從西醫既角度, 好多野都食得, 只係唔好食魚生, 軟雪糕, 生冰呢d易有細菌既食物之外, 雖然唔鼓勵飲太多咖啡/茶 (因有咖啡因), 但一日飲一杯係acceptable.............


但中國人就好多野都話唔食得.............凍野, 生冷野, 蝦蟹蜆旦海鮮, 羊, 鱔, 鵝, 香蕉, 西瓜......燸米, 鴨 (呢兩樣都係中期先知唔食得) 同埋好多好多都話唔食得............


盡可能我都會忍口唔食, 因為我都信中國人既養生智慧 ~


之不過話雖如此, 成十個月叫人點忍, 更可況我一向貢為食............所以有時都會食一口止止咳 (that's why 我食o左十塊珍珍同嘆奶茶呀), 有時想飲凍野or HD雪糕又會叫老公俾一口我


係我懷孕三/四個月左右就成日check到有尿糖, 攪到一向愛食甜品既我要戒口, 甜品永遠只食丁屎止渴, 包包就轉晒食齋麥包, 鮮榨果汁就停止唔飲.............最記得食forzen yourt永遠叫人收原價但俾少一半份量我就可以 (or 過3oz俾臭茄)


成個懷孕過程出街飲得最多既係熱檸水走糖 (估唔到自己以前要用包半至兩包糖, e家可以唔水落)


另外當然有為了芝士餅而多飲奶同食靚媽推介既yourt啦 ~


不過最最最令自己讚嘆係我呢段時間好有心貢食 "便便三寶" --- 水, 菜, 生果!!!!


話說我腸胃一向唔好, 睇中醫前前後後年幾兩年都冇好大既轉變, 所以我有 "鐡腸" 之稱, 第一次大少奶陪我睇倪醫生時佢幫我同醫生講我有 "鐡腸" , 倪醫生俾了枝去便水我飲.............不過我飲完之後瀉了一次就流啡 (我知唔關樹, 不過心裡陰影底下唔係成日飲), 所以頭兩個幾月d便便仍然唔好, 大少奶知道後就話貢你個芝士餅以後同d便便為鄰吧 ~


為了芝士餅唔好同便便為鄰, 我終於的起心肝食 "便便三寶" , 起初真係迫自己食嫁...........但日見成效, e家反而一日唔食唔安落呢!!!!!!!


芝士餅: 為了你我會盡力忍埋口落去 (不過自從踏入35周開始就有d放鬆), 如果好難食但又有益既話我都會食嫁 ~~~~


上星期開始我就開始食芝麻糊同食龜靈膏, 下星期開始放假就去食我至愛既白果腐竹糖水啦 ~ 仲可以食白蓮鬚同西瓜呢呢呢呢, yeah!!!!!


1 則留言:

  1. 時間過得好快呀, 芝士餅預產期就快到喇喎
    要做個好媽咪就要忍下口架喇, 你都算好叻叻喇

    回覆刪除