2010年10月4日 星期一

第12次產檢@34w3d

今日又係見芝士餅既時候啦, yeah


睇之前好緊張佢頭仔又會轉番向上, 感恩佢好乖呀


芝士餅抵鍚 , 但之後你都要繼續乖乖啊  x  x


今日芝士餅重5lb9oz, 肚圍同手腳都跟番34w個指標, 但頭仔度出來仍然比標準大了兩周, 所以芝士餅係大頭B啊!!!!!


再次問曾醫師大頭B對芝士餅有冇影響, 佢話冇..............只係我生時辛苦D囉~


所以曾醫生今日幫我探盆骨睇下我夠唔夠位順產生, 另外就種菌check下我d分泌有冇B型鍊球病毒...............


盆骨方面曾醫生就話我ok可以試順產, 種菌報告就兩星期後再產檢時先聽.......


曾醫生仲教了我多做冇影"鄧"動作同行每日行2-3層樓梯以助順產.............


為了芝士餅, 我會努力做的!!!!! 不過我都希望芝士餅你好好同媽媽合作, 好讓我唔洗陣痛好耐就可以生到你出來啦


今日芝士餅好乖呀, 面仔向住我o地, 當然我們忍不住要照4D睇清楚果樣啦


結果係............................


.................


.....


好似老公啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


亦都好似Ali妹呀!!!!!!!!!!!!!!!!!


仲有鼻仔同咀仔都幾大吓呢


Any肥, 芝士餅你至要緊健健康康, 快快樂樂, 幸福愉快就係媽媽最大既期望啊!


3 則留言:

  1. 哈, 我頭先在自己yahoo見到你update click入去睇, 留埋言先發現係6月.....我真係白痴.
    g, 好快好快就做媽咪!!
    好叻呀你!! 
    [版主回覆10/05/2010 22:51:00]菇-be :
    唔係你白痴呀, 係我改o左d setting, 所以佢又出update status咋
    係啊..............仲有5個多星期, 心情開始緊張呢 ~

    回覆刪除
  2. 加油呀~~~~我都想睇下芝士餅有幾芝士呀~~~哈哈哈...... 唔知點解,幾個朋友都係生女似爸爸,生仔似媽媽!

    回覆刪除
  3. 咁有冇邊度似你呀

    回覆刪除