2010年10月18日 星期一

家務助理

快將出世既芝士餅會由professional既99照顧


99之前有幫人照顧BBs既經驗, 而且佢e家仍然照顧緊Ali妹 (仲照顧得好好呢), 所以新舊既BB知識佢都知, 我都好放心............


不過我只係怕99一個人太辛苦, 要照顧芝士餅又要照料屋企handle唔來 (當然我同亞仔放工同weekend都會幫手啦.........但日頭佢自己一個都有d擔心呢~)


但99覺得佢handle到, 佢唔太想請個姐姐返來對住佢, 唔想屋企多一個人來住 (可能因為屋企為了芝士餅已添加了好多野, 真係迫到爆呢 @.@)


而且佢成日睇到d姐姐們點對d小主人既恐怖新聞有d驚, 所以未到critical moment都唔想請住........


於是乎, 我提議改請家務助理來幫輕下一般既清潔工作 ~


上網 search "家務助理", 見有好多地方都有介紹...........但我見呢個係由僱員再培訓局安排配對好似安心d 



因怕私人果d唔知會唔會收d乜費物費, 於是早排send了application去, 心諗政府野要等一段時間先有回音啦.......點知唔水幾日已經有人打電話問清楚我既要求, 兩日後就幫我搵到位住同區既"家務助理" ready for 試工, 好efficient呢


[p.s. 佢個網站有quote了一個range既時薪, 我就set了個自己aceeptable既中位數作試點......唔知set佢quote既最低工資會唔會都係貢快搵到呢?!]


well........試工當日得我睇住佢, 俾我老媽同大少奶笑.......一個平時唔做野既人來睇佢得唔得真係屎人


hehe.......不過我都覺得佢係ok既............起碼佢做野時野, 唔太多口 (我好怕d人serve我時, 好似修甲, 剪頭髮, 按摩旦旦不斷同我 ), 叫佢清潔既地方都乾淨 (因為99之後都話佢抹d玻璃都好乾淨), 所以一日後我就同佢confirm了appointment ~


e家芝士餅未出世就一星期一次, 遲d出o左世就會一星期兩/三次, 仲會叫鐘點幫我們買餸備菜............其實如果一星期三次, 加多少少$$$就同請個姐姐差不多價錢, 不過如果e家位鐘點可以幫輕到99同我們, 我都prefer少個人係屋企既


希望呢位鐘點真的可以幫到手啦


芝士餅: 呢筆extra cost又係為o左你而付出嫁, 所以你要乖乖聽話, 孝順我o地呀


同場加映:


even請鐘點/陪月都要幫佢o地買保險呀, 為佢為自己都好, 係Baby Kingdom 見到呢個好似好抵, 買o左份俾e家位鐘點.........不過會唔會有其他仲平嫁?


因為我要買多份俾陪月啊...........



 


沒有留言:

張貼留言