2010年12月28日 星期二

1st 沙龍

之前同靚媽一齊係ubuyibuy團購聖誕拍攝套餐


原價$1288, E家$368包6張X'mas cards, 1張4R連相框, 1張Poster年曆, 1隻水杯 (但惜佢呢個package唔包soft copy, 如買要$300/張呢!!!!)


見價錢都OK, 又想係芝士餅仲係一舊飯團仔既時候影o下相留紀念 (其實我想成日與不同階段既芝士餅去影樓影相嫁, wakakakkakaa)


除了亞仔, 我們仲叫埋99一齊同芝士餅影相相呢


原本叫自己唔好extra俾錢買相, 但見到芝士餅影完既相又忍不住, 不過由於要晒番佢D相都幾貴吓, 所以我只係另外加了一set4張既post cards, 2張2R同1張8R (都差不多要俾多隻呢~)


好彩呢隻囡都算ok, 之前係車樹一路都係ZZzzzZZZ既佢, 去到影樓就眼碌碌, 又冇, 不過要一隻個半月既BB望鏡頭真係巧難呢~


係樹就post佢幾張約單人照出來啦





Heeheeheh, 來緊仲有公司free既攝影同另外gobuya團購既拍攝套餐, 即係仲會影多兩次啊, 呵呵呵~


5 則留言:

  1. 芝士餅好可愛呀

    回覆刪除
  2. wah ~ 好靚女呀!一定係似媽咪啦

    回覆刪除
  3. 係FB見到芝士餅嘅相 ~ 真係好恨有個女 .......... 好可愛呀 !!!

    回覆刪除
  4. 芝士餅好可愛呀

    回覆刪除
  5. 我都有在 ubuyibuy 買攝影 package, 我在上個月影, 但可惜囝囝害怕陌生地方, 故要 re-schedule 的, 下個月再去

    回覆刪除