2010年11月30日 星期二

滿月啦 ^.^

原來貢快就一個月啦 ~


呢個月既開心又憂心........


開心既係當然見到芝士餅一日一日長大, 佢每個動作同表情都令人lum chi chi ~


但係我又擔心佢黃疸高, 體重唔達標, 唔食奶 / 嘆奶, 面仔生瘡瘡 (end up 知道係新生兒痤瘡), 唔去poo poo.........x


...........愈來愈明白做了父母之後長憂99既道理.............


其實我知道我唔應該左唉聲又嘆氣, 我應該要感恩, 因為我身邊有很多愛鍚我既家人同朋友一直支持我同照顧我, 我真的愛你們


多謝同感激:


 99披星戴月幫我頂夜班, 等我可以訓到好覺


 老媽同家姐姐成日過來提供我任何支援


 老公要受我無啦啦既脾四同情緒病


 好友們來探我同我打氣.......特別係敗家仔同亞靚同埋係網上/電話俾各種湊B資訊既友人啊


 陪月EE照顧我兩餐同燉唔同既野我食



芝士餅: 媽媽由細到大身邊都有好多愛錫我既人, 不過自己好很懶, 攪到自己成日公主病上身 (真係唔要得, 你唔好學, 唔好做港孩呀!).........我知道我現在已為人母, 唔可以再係貢公主, 我要負起照顧你同教育你既重大責任, 我會努力學習, 因為我真的真的好愛你!  你要健康快樂地成長啊 ~~~~ 


5 則留言:

  1. 放鬆些, 初為人母個個都是這樣的, 包括我在內。
    你都好呀, 起碼奶奶幫到你, 我個個什麼都不會幫的

    回覆刪除
  2. 芝士餅個樣好CUTE呀! 好想咬佢一大啖~哈哈~

    回覆刪除
  3. 化妝師 Sylvia Tsui2010年12月10日 下午1:01

    嘩.... 好得意呀

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2010年12月14日 凌晨12:43

    初為人母係咁架啦, 擔心係正常, 但又唔洗俾太大壓力自己, 你都湊得好好架啦, 你睇芝士餅幾得意

    回覆刪除
  5. BABY SO CUTE ~~~ 恭喜

    回覆刪除