2010年11月16日 星期二

出產記

雖然呢期巧頭痕貢照顧芝士餅, 但呢篇blog真係tiger & carb都要寫低俾芝士餅大個睇 ~


2010.10.28 (星期四) 早上7時多


個肚有d痛, 以為想去便便........入廁所發現少少見紅 ~


哈......前一日我仲係fb問各位媽媽產前除了見紅, 穿水, 陣痛之外仲會唔會有其他異象, 因我早一兩日有少少M痛.......哈, 點知大少奶話會見到UFO貢27號見曾醫生時, 佢就話見紅, 穿水, 陣痛已經係先兆, 因為有了呢d異像都要再旦十幾個鐘先至生得, 唔會再有先兆既先兆......仲叫我唔好信"三腫三消"既說法呢


一路以為自己當發現見紅, 穿水, 陣痛會好驚..........點知果刻出奇地冷靜, 於是我就拍醒老公, 佢由熟睡中驚醒, 又反問堅定流.........我就同佢講呢個moment點都要入院, 叫佢同公司同請假, 拎走路袋出來, 而我就要去洗頭同沖涼 (因為怕之後有排先可以再沖涼同洗頭, 呢個涼我沖o左好耐, 老公仲拍門以為我有咩樹tim)


之後99都起埋身, 仲幫我們買了早餐.........我就打電話通知老媽,老媽問我去政府定私家生.......我就同佢講未決定, 食完早餐再諗  


同老公商討完, 我們揀了政府東區, 因為我覺得琴日都仲係8lbs, 我應該仲handle到掛........而且我覺得見紅要再過多一排先真正來料 (有朋友r了兩日, 又聽人講見紅未必堅), 所以都係返政府樹, 而且我係港島人, 東區方便好多~


入o左院先去待產房hea (因apply特別房仲未有位), 果樹連我有6位待產媽媽, 但佢o地全都唔多出聲, 只係訓晒係到, 而待產房只有兩段探病時間, 我唔眼訓又冇電視睇, 唯有玩住部iphone......但床位又唔俾人叉電, 攪到玩得唔安樂........


下午開始就有irregular既陣痛, 貢我就mark起d時間方便姑娘做reference, 起初陣痛感覺似m痛, 由30mins一次, 去到10-15mins一次, 姑娘都話太irregular, 叫我如果keep住4-5mins一次先通知佢幫我度宮頸........


到了零晨2-3點, 陣痛變成5mins一次, 而且痛楚比之前強烈, 原先唔想打攪d姑娘住, 以為旦到天光先........不過開始忍不住d痛, 都係向姑娘講.......姑娘幫我check宮頸, 佢話開了2-3度, 可安排入產房, 叫我通知老公.......


老公三點幾來了, 但我要旦到5:15am先入到產房, 因為姑娘話之前full了, 所以要旦旦  但佢o地話我反而好彩, 因為到我入去時只得我一個預備生........


去到產房再check, 已開到4度, 助產士話幫我穿水, 方便bb頭仔推向宮頸快出d, 不過痛楚亦都會加速.......


呢個時候我仲未聞笑氣, 只係揀o左聽音樂來relax一下自己.......d助產士都話我堅, 不過到了6度到我就開始聞, 而且佢o地話再唔聞就收走條笑氣管 well, 其實我唔太覺有減痛作用, 不過聞笑氣會令人wing wing 地同埋心理上好似有幫助掛.........而且仲令我 play back番一d人生片段


到o左7am左右, 姑娘送上一碗粥俾我, 其實我已經好很痛唔想食, 但我知道轉頭要用力, 所以都叫老公餵我食了大半碗 ~


基本上都同之前d講座同助產士所講一樣, 我約一小時一度, 大概10am左右開到9度, 11am左右開到10度..........


不過由7-8度開始的確好很痛, 聞笑氣係想我進入半昏迷狀態而望卻痛苦......不過就算wing住都好痛, 我不斷緊握老公隻手, 又想屈斷佢d手指, 我feel到老公佢好痛想縮 .......佢不斷係我身邊叫我慢慢聞笑氣, 又同我講加油.......好快就見到芝士餅 ~  雖然只係口講既鼓勵說話, 不過身邊有個人陪產的確好好多呢


好不容易挨到9度, 姑娘叫我try吓push唔push到呀b出來, try完兩野佢就話都係旦到開到十度吧.............噢!


終於開到十度, 姑娘佢o地就叫我當再次陣痛時就用力 push push push (成組動作係: 閉氣10秒 + 用開大大既力 + 下巴貼頸 + 腳掌用力撐 + 重覆呢組動作三次) 唉, 已經痛到貢, 我只可以做呢套動作一次就冇晒力, 條腿仲震過貓王...........不過我仍然為了留力冇叫過一聲 ~


俾姑娘話點解回唔到氣再做多兩次, 攪到亞b個頭又縮番上去........佢話我要靠自己.........鬼唔知咩, 不過我真係冇晒力ma..........心諗, 我真係冇力點算?!  點解你們唔幫我真空吸出來??  唔通我end up都要開刀??


姑娘叫我俾心機 target 12:30 mission completed.......我瞄下個鐘, 當時係12:00左右, 心諗: OMG, 仲要挨多半粒鐘


之後再用埋自己既淨番既力push多幾次 (真的連屎都標晒出來!!!!!!!), 終於係 12:18 就生了8.5lbs既芝士餅出來啦 


姑娘之後就叫老公出去, 佢就幫芝士餅吸走d胎水, 又叫我push埋個胎盆出來同埋幫補番個會陰傷口, 都有d痛嫁.........不過同之前既大痛比, 我完全handle到 ~


同bb洗完白白之後, 姑娘就再叫老公番入來影大合照


講真係呢個人生劇痛既過程入面, 一路痛一路生既時候, 我都有不斷反問自己點解貢屎蠢唔揀開刀呢.........貢就唔水經歷陣痛同push push既辛苦啦.........仲同自己講下次再生一定要揀開刀!  不過生完6粒鐘之後就可以落床, 傷口又冇太大痛楚 (可以接受的), 眼見隔離床既媽媽開完刀成日都落唔到床.......,到今日再回望, 我覺得我揀順產係值得既, 可以經歷呢個生產過程真的真的好回味, 好難忘........更加令我要多多痛愛芝士餅同埋我老媽呢..........媽媽真偉大!!!!!!!


另外好感恩係成個生產過程都叫好順利, 而且巧巧彩係生完囡囡出來幾粒鐘後特別房就有位啦 ~ Yeah, 洗o左錢, 住既房又的確c服功多呢 :)


我第一日都叫有d初乳俾bb飲, 之後每兩粒鐘就要埋身餵都幾tired呢.............不過見到囡囡又會好開心



芝士餅: 歡迎你來到呢個世上 為了你, 我同爸爸會好努力學習如何去照顧你, 但你都要繼續努力同我們合作呀 ~


你是我的公主, 我的至愛, I love you sooooooooo much!!!!


8 則留言:

  1. 化妝師 Sylvia Tsui2010年11月17日 下午1:04

    寫得好詳細, 完全感受到你生BB的辛苦, 你好叻呀 !
    [版主回覆11/18/2010 10:40:00]我e家發覺生b唔辛苦, 湊好佢先難啊~

    回覆刪除
  2. 真係c都標埋架 ?? 記得中學上human bio, 有同學仔都問過呢個問題呢 ~
    [版主回覆11/18/2010 10:38:00]係啊......因為佢o地之前冇幫我清下條腸就去生, 所有我標了好多出來呢

    回覆刪除
  3. 恭喜你呀   你真係好叻叻呀
    成日睇人地既生仔經過都覺得做媽媽好偉大, 點樣樣可以忍到貢痛既呢...anyway 祝芝士餅身體健康, 肥肥白白

    回覆刪除
  4. 對的, 這個過程一定要記下來留念

    回覆刪除
  5. 真係c都標埋架 ?? 呢個問題我都想問好耐!
    一路生一路標C, BB一出黎咪痴晒C???? So Terrible!
     

    回覆刪除
  6. 我o個時 9 度醫生叫我試 push 一次,失敗左就唔俾我再試了 (因為佢話笨 C 臉仔向上難生o的 p.s. 頭仔是在下方沒錯),話直接推去開刀喎   查實笨 C 咁細粒,可能等多一陣開度 10 度應該有機吧

    回覆刪除
  7. 話時話,其實第一次 push,我係唔識用力,又怕咇 c 尷尬,所以我諗根本係注定 push 唔到的

    回覆刪除
  8. 母愛很偉大呀.
    芝士餅要錫媽咪多d 呀.

    回覆刪除