2010年11月23日 星期二

住院記

今次入院生芝士餅, 亦係我人生第一次住院 ~


呵呵呵, 一向浮跨既我居然放棄了私家醫院而揀了政府醫院, 因為我想留慳番d錢錢俾出世後的芝士餅用多d (之前15-16既心情可按此)


而今次亦都住了三種不同既病房..........


首先係安排入住既係待產房 (因申請特別房仲未有位), 呢樹入住既全部都係待產媽媽, 共6個床位.........姑娘會輪流幫我們check血壓同bb心跳, 有時又會駁機同我們check..........姑娘話要regular 4-5分鐘一次既陣痛先好通知佢o地度宮頸~


由於呢樹冇電視, 冇magazines睇, 而且又唔俾叉電, 而其他媽媽又掛住訓, 所以係樹hea都好悶


佢探病時間都係一日兩次, 每次約兩小時, 每次限兩個人 (但就算你多一兩個人去探你, 只要唔太離譜, d姑娘都隻眼開隻眼埋)


巧巧彩, 我被安排了近窗的單邊位 (之後另外兩種房都係呢, 感恩!)


到我生完芝士餅之後, 特別房仍然未有床位, 所以要安排住大房.........


大房都係6個床位, 探病時間一樣, 但可能由於bb會跟媽媽一齊, 所以呢樹就好嚴格執行每次只限兩人探病, 一出一入都有姑娘mark住真係唔太方便 ~


不過真係好感恩, 住o左幾粒鐘之後就通知我特別房有位啦, yeah!!!!!!!


特別房係私家病房既一種, 不過就係3人床位......


其實我之前一直以為係政府公務員先可以用, 點知早排有朋友生bb, 佢就係住東區既特別房, 貢我知道後就立時探佢兼睇吓場 ~


發覺特別房的確同出面私家醫院既質數差不多, 但價錢就平好多 ($2,400全包/日)......不過大房就只需$100全包/日


呢d特別房冇得預先申請, 只可以入院既時候先可以申請.........如果full晒, 有機會到可以出得院都未有位呢........


不過, 俾多d錢, services的確好好多..........好似每日三餐既飯餸都有幾款揀, 仲有下午茶同夜宵呢!!!  而且有電視同獨立洗手間.........探病時間又長好多 (朝8晚9)同埋不限人數........bb可以跟自己 or 入bb房, 個locker有lock兼大好多, 張床又可以自動調教, 連個view都正好多呢, so good!!!!!


[p.s. 雖然東區都有二等同頭得房, 但如果唔係公務員就唔抵, 因為除了房租外, 醫生費同其他雜費要另計, 分分鐘同出面私家差不多]



ummm........今次既住院, 我發覺政府醫院既姑娘原來都好nice (我一向以為佢o地好惡嫁), 只係大房同待產房既姑娘人手不足, 佢o地一對六巧忙唔可以即時response你貢啫........


well............如果再生, 我相信我仍然會take呢個approach呢 (即俾d按金去私家醫院買保險, 但如冇意外都係响政府生) ~


1 則留言: