2010年11月24日 星期三

人奶媽

打從懷住芝士餅既時侯已經打算餵人奶, 因為母乳係俾BB最好既食糧



雖然之前都知道當人奶媽呢條路唔易行..........


而且我一向擁有災難小姐特質, 自不然就怕自己唔夠奶, 怕谷奶會有乳線炎, 怕BB唔肯食, 怕BB食得太急整損乳頭, 怕太辛苦, 怕呢怕路, 怕乜乜物物.................


結果..............


都為了餵奶呢個issue就喊了好幾場 因為:


 雖然芝士餅唔水照燈, 但黃疸指數由出院個陣都處於警備既level, 亦都要去了兩次醫院抽血, 而醫院d姑娘就叫我餐餐補奶粉, 令bb食得多便便去得多就有助去黃.......


 但芝士餅返o左屋企之後好似唔多肯食奶........用奶樽可以玩奶玩成個半鐘都未必3肯食晒........埋身餵咩, 可以食10分鐘就, 整佢d手仔腳仔都唔醒 (反而係醫院都仲肯食25-30分鐘)


 由於芝士餅成日玩奶, 佢體重回升指數低於預期, 而我們約3-4小時俾佢食奶 (一日即6-7次), 但健康院既姑娘又話我餵得太少, 要at least 8 次, 又question我點解芝士餅一日得一次popo............去o左呢次健康院, 我心情down到不得了


 於是有人會question係唔係餵人奶有問題, 而我自己亦都question自己夠唔夠奶俾芝士餅食呢


 之後不斷上網睇資料, 又打電話去醫院, 健康院, 母乳熱線, 佢o地都話唔打緊, 因為餵人奶係唔需要限時, 限量, 要feed on demand, bb 肚餓自然會喊...........但係, 我自己一向信 "由零歲開始" 本書既concept多d, 呢兩套唔大相同既理論令我


 後來問了一些餵過人奶既媽媽, 分享了她們的經驗, 個人就定o左d.......又決定唔pump埋身餵番, 因為我唔想見到芝士餅食淨一半玩成粒鐘既情景 (好亞Q呢~)


...............


.........


....


經過了一個多星期, 情況好像有了改善...............我們e家約4小時餵一次 (放棄了健康院話一日餵8次既要求, 因為我們發覺餵太密芝士餅反而唔太願食), 埋身餵同pump出來瓶餵芝士餅都接受到 (埋食餵可以食到25-30分鐘, 而瓶餵既時間都比之前快o左)............


感恩感恩 ~


芝士餅: 你要繼續努力加油飲多d奶奶啊, 我會盡力俾媽媽奶你呀  


4 則留言:

  1. 那太好了, 慢慢來吧 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 加油
    [版主回覆11/30/2010 18:30:00]sigh...........呢兩日佢又唔願食啦, 頭痕-ing

    回覆刪除
  2. yes....我都睇由零歲開始. 一有唔明, 有再睇過, 本書俾我又highligt又摺. Don't worry. 神一定看顧祂賜給我們的產業.

    回覆刪除
  3. ღ蔡劉小桃ღ2010年12月3日 下午3:54

    加油,奶媽!!! 我同你一樣咁fustrated,唔知用由零歲開始個套定健康院個套! 而呢家,我就一半一半,即係原本佢由4個鐘先食一餐,但如果佢3個鐘左右肚餓,我都會比!! 你都好勁,有咁多奶,已經好好架啦!!! 不過我有一個成日發生既問題就係Dabi夜晚臨訓之前個餐,成日食極都唔飽咁,食+掃風都要兩個幾鐘!之後又喊,又好似想再食咁!!!!

    回覆刪除
  4. 你可以全人奶啊?好勁呀!我o的產量淨係餵到 2 餐咋

    回覆刪除