2011年8月1日 星期一

芝士餅@starstudio


芝士餅去影樓影相啦~



呢個係敗家媽媽大半年前買落既第n個團購攝影package


買既原因除了身痕之外


佢既selling point係可以俾番晒d soft copies我o地


而且仲可以max. 10個人一齊影90分鐘


雖然d soft copies既resolution會細d (只可晒4R)


但有晒soft copies即係唔水額外加錢啦


而且又可以同兩個family一齊影group photo


巧抵啊


原先book了6月尾既時間影


後來收到通知話個攝影師果日唔得閒要改期


點知改完期之後餅公公同餅爺爺都因公事來唔到


貢團購呢d平野, 我們主動改期係


唯有照go ahead啦


除了呀仔........全女班呀


今次餅餅超超合作


even 之前冇乜nap都成日


所以成個過程大家都好開心


貢個攝影師都影得幾好


出來個效果大家都like呢


呢樹post幾張餅餅既單人照出來啦 [@2011.7.16 8個半月大的芝士餅] ~





提外話:


來緊一歲既時候都會帶餅餅再去影相


又係之前團購落既Face package


[我upgrade了$500, total 有30張soft copies, 我相信夠晒數~]


嘻嘻, 各界朋友一定覺得我好crazy (我都認)


even呀仔次次聽到我買呢d package都x


話呢d package點會貢著數云云


ummm........


可能影o左貢多


我覺得我e家個自制能力幾ok


唔會好似頭一兩次貢喪買 (因為已經知道來緊仲會再影)


加上bb個樣真係變得好快


e家自己又成日都因貪快貪方便貪輕用唉瘋同餅餅影相


所以巧想keep d 令少少既相留念下啊


...........


都係下刪100字籍口吧, 敗家媽媽


3 則留言:

  1.  影得好靚吖 ...
    你就好啦, 餅餅成日都笑得咁開心, 我個仔一見鏡頭本來笑緊都即刻變cool~~~

    回覆刪除
  2. 芝士餅好可愛, 對肥腳仔好肥美呀~~~  又勁好笑容喎

    回覆刪除
  3. 吱:我想問呢,你影過咁多間,你覺得邊間又靚又抵啊?

    回覆刪除