2011年8月16日 星期二

小o靚模

之前同荷花雜誌《媽媽寶寶》影既內文相, 終於係2011年8月號刊登啦


其實7月尾已收到編輯姐姐通知


不過佢話會寄免費換領封信俾我去荷花拎


所以本雜誌出了街都冇第一時間去換領 (最近都要去銅銅攞)


除了呢張, 仲有張我們一家三口的合照......因為編輯姐姐同我們影相搭單做了個小訪問, 問下邊個會同bb剪頭髮 ~



懶惰同敗家既我答o左會去文華剪.............結果被編輯評個得C級  (A級媽媽係自己操刀的)


雖然得兩張相, 但係作為媽媽既我點都會開心既  


其實我並唔係想推隻餅做o靚模 (千祈唔好tim), 不過我自己覺得可以留番本書將來大個俾芝士餅睇下有個回憶都幾好呀, 我自己細細個就冇呢d回憶同記錄lu ~


但係........


.....


..


餅餅大個可能又唔係貢諗, 佢可能覺得我呢個呀媽推佢去火坑都未定


Any肥, 呀囡你e家就滿足下媽媽一箱情願既想法啦


1 則留言:

  1. 餅餅大個佐睇番應該會好鍾意架, 唔係個個bb有呢個機會做o靚模架嘛

    回覆刪除