2012年3月8日 星期四

乜貢快就16個月喔!

呢個媽媽又脫期啦

唉......................工作上既辛勞真的

永遠以為有d d 曙光既時候又有你意想不到既大煲粥等我們去即時"調"制!!!!!!

人大了, 有o左家庭...............至緊要有o左芝士餅之後, 係工作上真係冇o左 "pair 唇"

以前團熊熊烈火得番丁丁火舌

能力許可的話, 真係好想當全職媽媽, 可以睇住個囡每一步步既成長!

可惜.........自家同屋企太多負擔了, 少o左我份人工就真係屎得 (也許自己又太敗家吧 )

所以.........唯有呻完又會繼續做

我要努力加油喔!!!!!!!!!

2012.02.29 (星期三)

今年係4年一次o既潤年, 所以2月有29日..............芝士餅呢日踏入16個月啦

時間真係過得好好好好好好好好好好好好好快

真的唔想過得貢快, 自私o既我超愛baby, 真的想芝士餅baby d

可惜, 芝士餅好鬼老積 ><

由於呢個月我成日OT到10PM, 返到去見到餅一面, 玩兩下, 佢已經要

平日什麼早教/親子活動全部 

得番周未既日子同芝士餅親親咋, 嗚~

e家學o野真的好快手, 有時做一次已經可以掌握到 (當真係一個早教既好時機啊, 我要努力o即d時間出來啊!!!)

今個月發現芝士餅已經出o左3隻大牙仔啦

其他方面就差不多~

呢個月最開心當然同餅去馬交啦, 好感恩佢去到冇扭計又得OK, 而且仲成日笑笑笑呢!

遲d真係可以考慮再去遠d d 啊



 



另外, 之前我們2.18同餓底去錦田鄉村俱樂部摘士多啤梨又係好開心

果樹真的好適合小朋友去玩, 唔水入場費 (d 設施/活動玩才收費)

淨係帶小朋友係大草地行下睇下影下相吹下波波都feel so good

 

為了餅餅, 為了頭家, 我要繼續努力, 加油加油, flighting flighting!!!!!

沒有留言:

張貼留言