2012年3月20日 星期二

維特健靈「小兒靈芝蜜」


較早前經笨B媽媽介紹, 收到維特健靈「小兒靈芝蜜」試用邀請




自己一向都有聽過維特健靈呢個品牌, 佢既靈芝產品一向都好出名
作為C9, 唔水錢試用當然吸引



之但係俾我至愛既芝士餅食, 當然要問清楚了解晒先安心試啦


打電話俾維特健靈既PR姐姐, 問清楚究竟BB食唔食得?
因為之前一向既concept係道蜜糖唔好貢早俾bb, 怕敏感


PR
姐姐話原來呢隻「小兒靈芝蜜」, 無分年齡, 大人細路同半歲既BB都啱食(當然份量就少d)
維特健靈「小兒靈芝蜜」有5大特點:

1. 維持呼吸道健康 改善咳和鼻敏  增強免疫力

2. 促進腦部發展  提升記憶力、專注力

3. 健脾開胃  改善偏食煩惱

4. 唯一含五色靈芝成份的兒童營養品

5. 品質保證  食得放心
再check下個website, 見「小兒靈芝蜜」含天然森林蜂蜜, 集五類六種靈芝(包括紫芝、赤芝、白芝、青芝、黃芝及黑芝), 能提升抵抗力 ~

我都知近年有不少人以蜜糖來改善鼻敏感, 好似用新西蘭麥盧卡(Manuka)蜜糖可以改善鼻敏感及紓緩胃痛........


原先我都打算開始試下俾魚肝油芝士餅食, 貢既然呢隻「小兒靈芝蜜」都有增強免疫力同健脾開胃既功效

見芝士餅都過o左1歲,
所以我就接受邀請試用下啦 ~

PR姐姐仲好快手安排速遞送上枝「小兒靈芝蜜」俾我, 真好!


我知道除了直接飲用或沖水飲用外, 仲可倒於麥皮、塗在麵包上做早餐,或倒於牛奶及果汁裡面………不過由於現階段我想test下芝士餅會唔會敏感, 所以暫時我仲係用最方便同直接既方法俾餅餅食

So far
o左個多星期, 當然成效仲未好清楚見到啦, 不過芝士餅都肯食同冇敏感 ~~

我覺得呢兩點好重要啊因為佢唔肯食同敏感既話, 就算功效再好對我家餅餅都用唔著………

所以e家呢枝「小兒靈芝蜜」至少可以一路食到尾, 好既話我相信自己都會繼續買來食~
嘻嘻, 我自己都有試食 (做呀媽既通常俾囝囡食之前都會試食下, 睇下咩味道), 個蜂蜜味都幾夠呢!

 
更多資料: http://www.vitagreen.com/zh/lingzhi-honey 
銷售點:維特健靈專門店、屈臣氏、萬寧、華潤堂、采活、各大藥房




沒有留言:

張貼留言