2012年5月17日 星期四

兩小無猜

話說我生完芝士餅之後, 靚媽Diana當天來醫院探我

佢一見到芝士餅就話好可愛, 批准佢入門 

至此之後, 我們成日以兩襯家相稱 (嘻嘻, 我們呢班老鬼居然玩對襯家)

每逄芝士餅見到承熹, 我都叫佢同老公玩

可惜, 之前大家都太細個玩唔到

到承熹大d, 芝士餅仍然係舊飯o既時候, 承熹又好似比較喜歡同大過佢o既姐姐玩

到最近, 佢o地都大o左d, 芝士餅已經成為一隻monkey, 佢o地終於有d交流了

剛剛o既星期六, 我們餓底去黃金海岸食tea同Vanlily o既little mr chan 慶生

襯家奶奶好細心貢安排佢o地一齊坐, 起初我家芝士餅好「候琴」想同承熹玩

可惜美食當前, 承熹當然掛住食食食先啦, 可憐既餅餅變了lemon cheesecake ~

..........跟住唔知點解就超扭計 (唔知係扭眼訓定係我中間閃o左出去夾o野食佢怕陌生), 又不斷喊, 搞到我食唔多, 差d連vv都去唔到, 煩

到臨走影大合照時..........................



噢, 承熹捉住餅隻手好sweet啊   x

希望你們繼續多d交流, 加厚你們彼此的感情~

承熹貢靚仔又乖仔又錫妹妹係very good boy...................媽媽我都好放心交個囡俾佢

any肥, 其實對襯家都係講o下笑..............不過, 的確希望佢o地兩個同其他餓底第二代可以建立深厚o既友誼~

我自己除o左表弟妹之外, 冇朋友係由細識到大, 真的希望他們成班小鬼可以由細玩/打到大成為「畢弟」啦


 
p.s. 特別嗚謝襯家奶奶送俾餅餅o既衫, 好型女啊



2 則留言:

  1. 我覺得佢地好襯,都係咁可愛的小朋友。
    而且我既直覺話我知,承熹的妹妹都好喜歡芝士餅這位大嫂,一於撮合佢地啦。

    回覆刪除
  2. 我覺得佢地好襯,兩個都係靚仔,靚女又型喎

    回覆刪除