2012年5月23日 星期三

Trouble 1.5

唉..............

芝士餅呢排o既行為令我好頭痕

         

明明之前係友誼小姐, 係街見親到d 3 9 唔識7o既人都say hi, 飛吻同even主動撩人

點知呢排見親人都龜縮, 見親我o既親朋好友就cry cry cry (不過見到呀仔既親友又冇樹幹, 頂!)

明明早排已經掉小o左o野 (佢之前7/8個月時又係愛掉o野)

點知呢排見乜掉乜

明明早排已經識講poo poo (over 2 weeks) 同有幾次講到 v v

點知呢排又唔再講

明明早係7/8個月已自己刷牙

點知呢排又唔肯拎牙刷

仲好似成日忟忟憎憎, 又再厭奶同厭食

成日講唔愛唔愛唔愛

唔聽指令, 好似要同我們搞對抗貢

點解?!點解?!點解?!

唉..............

         

見10月媽媽會有d媽媽都話有類似情況, 有位媽媽仲問係唔係Trouble 1.5 ?!

噢, Trouble 2 成日聽人講, Trouble 1.5 ????????????????

不過再上網search, 原來所謂o既 Trouble 2 可以由18個月到30個月發生 (OMG, 貢我要搞幾耐呢)

sigh..............點解人家o既bb好似冇乜厭奶同Trouble 2

我隻臭豬餅就...............

不過, 諗深一層, 只要我家芝士餅一路都健健康康, 開開心心, e家只不過係再一次挑戰我o既EQ同耐性啫 !!!!

我要加油加油

同事話多d帶餅去放電會有d幫助, well...........唔知各位仲有冇o咩idea呢?!

************************************************************************************************************
QUOTE FROM 明報 Happy Pa Ma

適時放權no trouble
兩歲寶寶突變茶煲











文章日期:2010年3月23日

【明報專訊】提起「Trouble 2」(麻煩的兩歲兒),父母都覺得十分頭痛。當寶寶度過可愛的嬰兒期後,踏入兩歲的小人兒便開始有自己的意見,未必願意依從父母,甚至常常哭鬧,令父母束手無策。到底有什麼方法令這群「Trouble 2」不再trouble?




「Trouble 2」其實就像青春期,在幼兒的成長階段中,算是寶寶的第一個變化。爸媽要面對他們在情緒上的轉變,幼兒會由乖巧聽話,突然變得野蠻,容易發脾氣和反叛,令爸媽苦惱不已。


發脾氣 愛say no


香港小童群益會成長發展中心主任王美玲表示,「Trouble 2」不一定以兩歲為分水嶺。「有些孩子在歲半,甚至一歲三個月時便有『Trouble 2』的特徵,包括易發脾氣、情緒反覆,還有很多不合理的要求。一般來說,這些行為會在18至30個月大的孩子身上出現。」


踏入「Trouble 2」的孩子,除了愛發脾氣,事事say no,不喜歡跟其他小朋友玩耍外,還經常出現反覆無常的行為。「例如父母問他想吃什麼?他說要雪糕,但當給他雪糕時,他又會拒絕。這是因為他們對自己的選擇有所懷疑。又例如當孩子跟其他小朋友相處時,會突然推人和咬人,因為這年紀的孩子還未懂跟別人分享和合作,在他們的世界裏,自己是一個獨立個體,以自己為中心,一不如意便會哭鬧。」


爭取獨立想話事


王美玲說,小孩突然變得麻煩,並非刻意跟父母對幹,只是他們有一股衝動——希望獨立,但在這個階段他們還未能用語言好好地表達這種訴求。「在嬰兒階段,寶寶只有一些基本生活需求,例如肚餓或要換尿片等不舒服的情下才會哭,父母較易滿足他們,便會覺得他們如小天使般可愛。但接近兩歲,孩子開始爭取獨立,並有強烈的自我意識,但礙於表達能力有限,他們只懂藉發脾氣來表達,令爸媽覺得孩子較以前麻煩。」


「Trouble 2」只是過渡期,兒童一般在四五歲時,壞脾氣便會漸漸消失,問題在於如何讓家長和孩子順利過渡。王美玲說﹕「一些外在環境因素會令問題變得嚴重,所以家長最好能夠作好準備。在這個時期,孩子會以自己的快樂為主,因此每當疲累、肚餓,或被迫做某事情時,情緒都會變得激動。若家長能好好安排孩子的作息時間,彈性地處理某些事情,讓孩子知道自己可以選擇,都有助減低他們的情緒問題。」


寶寶作主選鞋襪


王美玲說,這階段的兒童喜歡話事,爸媽在某些情下可給予他們選擇權。「有些事情,可以讓孩子作主,給他們有限度的選擇。例如上街時讓他們選擇喜歡的鞋襪,先洗臉還是先刷牙,這些無傷大雅的事情可讓他們作主。吃飯時可給孩子兩個家長都接受的選擇,如問他吃魚還是吃肉,讓他們覺得自己有選擇權,自然會較願意合作。當然,家長亦應尊重孩子的選擇,並教導他們要為自己的選擇負責任。」

************************************************************************************************************




3 則留言:

  1. E~~~MIMI 都有呢個跡象喎, 特別係宜家多數見到人都cry一cry, 要爸爸抱住, 連我抱都唔得,..不過warm up 過後就無野.

    總之, bb得意可愛蜜月期 (即係齊玩不用教)已經過去了! 我地加油啦.
    [版主回覆05/23/2012 11:25:05]yes...........i miss those old good days let's add oi la ~

    回覆刪除
  2. 加油... 我個仔都同芝士餅一樣情況, 見咩掉咩, 講咩都唔聽... 真係煩..
    上兩星期先完全唔肯食粥, 明明肚餓都唔肯食, 我就由得佢。好在呢個幾星期先食返~

    回覆刪除
  3. 女女係會越大越有自主權的, 覺得自己咩都識嘛~哈...
    http://blog.yahoo.com/yyclub
    你有空也來我BLOG傾下湊女心得丫...

    回覆刪除