2012年12月5日 星期三

25個月的成長紀錄

2012.11.29 (星期四)

差d忘記打呢份成長報告~

呢個月芝士餅開始返學, 返o左都差不多一個月了~



so far so good la............初初都有d喊, 慢慢地都識應下來

之但係呢幾日又特別扭, 特別扭我或者99抱

even Papa, 婆婆, 公公都唔俾抱

問老師, 佢又話正常.......證明佢大個女, 證明佢會想揀

同芝士餅講下道理, 佢都似明非明o既, 都會冷靜...................十秒貢多

想聽說有d小朋友初初返學唔喊, 之後喊仲煩 or 返學之後更naughty o既 case

我呢一刻都仲未可以好肯定芝士餅係屬於o咩case, 乖o左, naughty o左, 定扭o左?!

umm, 睇o左篇文章, 佢話小朋友返學好似學壞o左o既原因係可能會將係屋企聽聽埋埋o既說話係學校表演出來 (所以我們身教真的好重要)

另外又可能會用喊or異常行為來企圖引人注意, 老師也就會特別留意 (老師說芝士餅有幾日有貢o既表現, 老師end up 採用少少當佢透明o既態度, 芝士餅反而就冇貢扭)

sigh...............anyway, 我們要繼續努力好好做好自己, 好好教導芝士餅~



返學暫時最大o既得著係肯唱歌仔...............以前聴歌只肯un pat pat, e家就會跟著唱呢~

數字, 英文字, 中文字都認到一d d 啦~

其他自理呢, 暫時又唔覺有好大進步............不過我又唔急

在我來講, 返n只係想芝士班burn o下時間, 唔水成日對住工人姐姐, 又當見下其他人同為K1買個保險 ~

我仍然希望芝士餅開開心心為先的!





1 則留言: