2012年12月7日 星期五

敗性難改

唔係慳家的人, 永遠唔買"呢"就會買"路"

我老公真的多得我唔少

原先去bobbi brown同老公補給 (yes..........係老公, 佢要用bobbi 某一product )

跟住sale姐姐話老公用開的product來緊會唔返貨一陣子, 叫我入多枝...............well 都ok呀

買完sale姐姐又話買多少少o左就有呢套gift set



由於我唔係成日化眼, 而呢盒o野細細地, colors又幾earth tone好啱我........................

所以又敗了多盒2-way cake, concealer同lip balm



買完又有少少內疚..............因為屋企仲有

不過佢枝concealer stick好正, 我d斑斑摭得好好啊! 

另外, 琴日先話唔買衫俾餅, 但又買了其他東東, 哈哈................敗家的人總是有籍口!!!!

多得靚媽推介,係北角城市花園有間shop專買日本文具精品, 比出面平喔~

而且老闆仲間唔中入已經停產的babymilo x sanrio products

之前已經係樹買了baby milo 傘子 ($60咋, 我見過出而賣$1xx), 同babymilo rainboot ($100 only, 但size太大, 唔想擺屋企兩年之後才著, 唯有割愛送俾妹仔吧)

琴日又再掃了以下東東:


 
有沙灘椅, mat, 食物袋連盒, 牙刷套裝同媽媽食一個~

yeah, 買完呢批o野好興奮, 一d都冇內疚....................我估, 買芝士餅related o既o野只會興奮啊, 呵呵呵~


3 則留言:

  1. 好有個敗家媽媽呢, wakaka.
    [版主回覆12/10/2012 19:04:08]hehehe, 屎性不改

    回覆刪除
  2. 好正 ar D baby milo~~~~~~我又想去, 但北角對我黎講太遠
    [版主回覆12/10/2012 19:05:22]yes, 我都係target baby milo, 不過因為冇乜了......日本停了產, 所以買少見少, 有時見到, 可能無無為為又走去買~_~

    回覆刪除
  3. 支baby milo 傘子$60,好抵啊,其他product都好得,等我都去北角睇睇先!
    [版主回覆12/10/2012 19:06:13]yes.........傘子真的好抵啊, 不過冇晒貨了, 你去北角城市花園1/F睇下呀~

    回覆刪除