2014年6月3日 星期二

Phonics @ Jolly Kingdom (III)

原來芝士餅已經上o左超過3個多月Jolly Phonics 啦

已經上o左Stage 2幾堂

好開心佢愈來愈喜歡去Jolly Kingdom上堂

話說我呢個怪獸媽媽又想搵d暑期班俾佢過日神...........

..........

因為我怕她整整兩個月在家無所事事對住工人姐姐........

去親另外d教室門口芝士餅都抗拒唔肯入去貢........

跟住佢就會話 : 「我鍾意去Miss Queenie (即Jolly Kingdom個老師) 果到上堂呀!」

睇怕來緊都要考慮去Jolly Kingdom上summer course (因為星期一至五都可以上堂 ^.^")

又話說上次芝士餅扮老師教Phonics之後

接放學時俾Miss Queenie 睇

佢話雖則芝士餅發音有d唔準

但個大方向與他們平日上堂教的一樣

老師也說芝士餅已溶入這裡的上課模式

比初初上課時有進步

我同老師講自己冇讀過phonics

所以都唔太清楚芝士餅個發音準確與否

於是她便介紹了呢隻DVD俾我



在家可以同芝士餅一齊睇一齊聽

我可以從中了解發音

芝士餅又可以一路睇一路當溫習

可以同芝士餅當親子活動

其實芝士餅之前都有學pre-letterland

不過據說芝士餅學校K2開始也會學Jolly phonics (好像好多學校也是用Jolly phonics)

所以佢e家都俾佢上Level 1 打下個底子

到時pick up d 又一致d 貢啦~

$50隻, 價錢也合理啊 ~

經老師指點後, 芝士餅d音好準確啊, 呵呵呵 ~~~~~~





沒有留言:

張貼留言