2014年5月29日 星期四

芒果雪芭

係貢多款水果之中, 我至愛食芒果

而夏天就係芒果當造的季節

不過, 通常食親芒果, d老人家都會話食芒果濕熱

冇錯.......芒果係濕熱

而且有些人對芒果會敏感症狀,食後會引起濕熱紅疹

不過, 我每次都唔係食好多 (其實所有野都唔應該食過量) 

根據維基百科, 芒果肉含有豐富的維生素A維生素C維生素D、醣類、繕食纖維、葉酸、鈣、磷、鐵、鉀、鎂等微量元素

芒果仲具有可抑制腦細胞死亡的效果,食用冷凍芒果,有助於讓使用過度的大腦得到舒緩............

所以呢, 如果本身對芒果冇敏感的, 間唔中食就冇問題啦  ^.^

呢排天氣真的熱過火屎

返屋企第一時間就要開冷氣.............

一路嘆冷氣一路食雪糕確實人生快事

於是又remind自己拎部Yonanas雪糕機出來

今次決定做自己喜歡的芒果雪芭


其實好多水份較重的水果也合適做雪芭, 好似芒果, 奇異果, 士多梨, 蜜瓜等等

而用Yonanas雪糕機整雪芭, 一定係"零"失敗 (呵呵呵, 用佢整雪糕, 媽媽我入廚信心提升不少 XDDDDDD)

做法真的好簡單:
  1. 將水果切好放入冰箱冷凍24小時
  2. 整前幾分鐘拎出來把水果稍微解凍
  3. 將水果放入Yonanas雪糕機
  4. Done ~~~
真的easy easy easy!!!!!

不過我今次就3份芒果加1份香蕉, 令它有丁丁軟滑急




Ooops, so yum yum yum ~

由於100%生果無添加, 所以我絕對放心俾豬仔包食啊~



而且整o既過程 (唔計洗切) 都唔水2分鐘


所以就算我平日遲放工, 返到屋企都仲可以同芝士餅一齊整



媽媽我已經諗o左整以下配搭:
  • 士多啤梨 x 香蕉
  • 雜莓 x 香
  • 雪梨奇異果雪芭
  • 香橙雪芭
  • 同埋芝士餅和老公喜歡o既榴槤

今個夏天, 我們這一家可以成日食健康無添加雪糕啦, yeah!!!!!



題外話:

上網知道Yonanas係著名食品公司Dole其下品牌, 矽膠同配件都經過安全測試, 有BPA Free同SGS Safety Certificates, 質素就有保證啦 ~

更多資料: 
網站:  http://yonanas.hk/ 
食譜: http://yonanas.hk/recipes/

沒有留言:

張貼留言