2014年5月3日 星期六

芝士餅3歲半!

2014.04.29 (星期二)

好耐冇同芝士餅寫成長報告啦~


今次3歲半, 點都要整份紀錄...............

對上一次係37個月成長報告 (按此)

上次講到芝士餅因為細佬包出世而出現o左失心瘋呢個病


係37個月時見到佢有improvement

當時我仲寫o左:

****************************************************************

芝士餅仍舊monkey, 有用唔完的energy在家跑來跑去, e家仲識搵d 「危險」方法爬高 @@

e家把口咀gel gel, 除了問點解點解點解之外, 已經開始識駁咀同跌落地拿番咋沙來回應你>.<

一唔夠訓就特別臭四, 又或者朝早剷到上天都唔願起身 -___-"

出去任何餐廳都唔食o野 (但係屋企就可以食成碗幾兩碗飯)..........貢媽媽我真的好難帶佢出去威威啊 @@

耐性 / 專注力仍然唔太足 (鬼咩............媽媽我都冇呀, 嗚嗚~)


****************************************************************

好了, 家陣42個月............相隔5個月, 芝士餅變成點呢?!

答應係..............................

........................

.........

...







!!!

嗚.................

我深信除了本性如此外, 我們父母倆沒有好好管教都係問題


呢半年, 我同老公工作上都比以前更忙


以前我們仲可以飯後一齊去playroom玩/公園散步/在家玩玩玩

e家我好多時只能極其量趕到回家同芝士餅講故事和陪訓

其他時間都交托了99同工人姐姐來照顧芝士餅

雖然佢o地都好有心照顧餅, 但佢o地唔夠狠............


成間屋得我一個夠狠話 / 鬧呢隻出爐餅 (所以餅對我又愛又恨)

所以我覺得呢半年芝士餅好像什麼都冇乜進步 >_<"

教養孩子, 時間同耐性都好重要!

FTM雖然辛苦, 但孩子可以自己一手一腳帶一手一腳教的確好好多~

在職媽媽永遠係生活同教養呢條路充滿各種挑戰:  

工作時想念孩子 (變得performance差o左), 回家又被工作上的困擾鉤走o左身軀 (搞到冇心機陪小朋友)

唉 ~ 唉 ~ 唉 ~


呢個困局我幾時先可以改變呢!!!!  (呢個時候好想老公中金多寶俾我可以做少奶奶相夫教子!!!)

感恩自己有寫blog..............好讓我可以不定時recap同remind自己應該出力好好教養自己孩子

................

呢排, 我同老公又去o左Ken Sir到上正向管教

其實好多道理都明 / 知

只是.............我們就是凡人............人就會忘卻好多 1+1 的 concept............人就有惰性


所以作為家長真.............身教的確好重要!

好似早陣子我講錯一句說話就後悔不了.........

事緣係我當住芝士餅面前叫老公俾好似 "鼻屎" 貢細粒o既麵包俾豬仔包食

芝士餅聽後跟住學, 隔o左幾日又再同99講

為此我要比超過雙陪 / 三陪時間去改番芝士餅..............

所以我們當真是小孩子的鏡子!!!


我之前都講過, 有了小朋友.............我好像重生一樣...............重新一次再過小朋友的生活

好多自己以前冇去的地方/活動, 也因芝士餅同豬仔餅的出現再過一次

原來除了地方/活動, 我們的「質」也需要改正過來.............

..................

好似以前冇小朋友, 紅燈冇車我一定過馬路

e家............當然tiger & crab 都等綠燈啦

如果芝士餅在街上見人衝紅燈, 佢一定問我點解呢個哥哥/姐姐/叔叔/EE紅燈都過o既..........

.....................

為人父母, 教養孩子真的好高學問

大家盡力共勉之!!!!!


沒有留言:

張貼留言