2014年5月27日 星期二

街飯ssss

跟了差不多7年的老闆今個月退休了............

呢排同事們都因此而多了飯局

响我唔知寫乜o野出post之際 (因為實在太多outstanding 野未寫), 不如就出下個街飯post啦 :p

Lunch @ News Room



大伙兒同regional head食lunch

間o野開o左好耐都未去過

因為可以claim數, 所以on top of $168/set o既lunch上再加$92食和牛

..........umm, 所有野都so-so, 唔太差但又冇驚喜

..........好彩唔水pay XDDDDD

Dinner @ Lee Garden IFC



Regional Head 同老闆farewell

仲觀音請羅漢請埋我們

平時屋企人做節都喜歡去利苑

貪佢菜色永遠都保持到水準

來到成日都fully booked o既 IFC 分店

service 更加照顧週到

我們給了budget就由大廚發辦

個黃金阿拉斯加蟹腳成坐山貢上碟, yum yum yum

另外個龍蝦象拔蚌湯又係好鬼正

呢餐過萬元的晚餐相信令所有人都十分滿足!

Lunch @ Shiro



嘻嘻, 每隔一陣子, 大佬就會請食飯

今次又係試公司附近新開的Shiro

環境cyber, lunch set 由$168 - $298

由於呢排食到肚滿長肥

所以都係放棄食$298 鵝肝和牛set

叫了$168的拉麵set

但也相當有份量

個芥末籽牛柳同天婦羅也做得幾出色呢~

Dinner @ 淘源



我們請老闆的一餐

standard 宴會set, 人人都可以食飽飽啦

大家仲去淘寶寶買了波波decor一下, 我們又打了金牌給老闆

又有同樹提詞作對, 現場又有有獎環節

仲可以見下d舊同事, 總算係一個開心o既晚上

我e家呢份工係我出o左社會大學樹做得最耐o既一份工

原先以為係呢間公司只頂籠做兩年到 (因為未入來都知辛苦), 真的又估唔到可以做貢耐

...........

相信老闆係其中一個原因

如果係果d冇料又shoulder A又冇人情味o既老細, 相信我已經走o左.......

我老闆雖然好chur, 但起碼有料有遠見.....

有事上來也會替部門企出來頂, 所以江湖中人 (即其他部門) 也俾幾分薄面佢

而且他也很有人情味, 對我也不唔差...........

.............

來緊轉新老闆, 內心也戰戰兢兢

新人事定必新作風

另外又相繼有同事resign

................

.....

希望仍然可以meet到要求啦

sigh...........我呢d做o左媽媽o既, 事業上都已經冇乜火

但仍希望做好本份, 對得住份人工, 可以好好養活到芝士餅同豬仔包就老懷安慰啦~

老闆: You'll be missed!  All the best!!!

沒有留言:

張貼留言