2014年5月29日 星期四

豬仔包10個月成長紀錄

2014.05.27 (星期二)

由於一年容易又中秋

所以一個月就更加容易又來出成長報告

OMG..............

實在 ~~ 實在 ~~ 實在 ~~太快了

點解我呢隻小甜包貢快就10個月大


他的百日宴仲好似早兩個月才發生一樣

嗚..........乜原來又要開始諗一歲生日會啦 (well..........其實都冇打算搞, 哈!)

呢個月唔知有冇長高到, 也唔知有冇重到 (因為冇去健康院)

只知今個月一次過出3隻牙 (上面兩隻門牙同一隻右犬齒)

一日3餐奶中, 大部份時間食240ml

包最近唔係日日便便, 有時令媽媽我有d擔心呢 (果陣餅唔食都有得痾嫁ma)

另外2餐固體都食杰粥了, 希望他努力向爛飯進發啦 ~

今個月真的爬得好o左好多


呵呵, 來緊希望記得帶他參加爬行比賽啦 (果陣芝士餅冇去玩過, 所以今次希望記得啦 :p)

也開始了上pg



有了芝士餅的經驗, 原先我打算豬仔包過一歲才上pg

點知上次free trial 時他超級爆喊

發覺他真的好怕陌生人同陌生地方 -_____-

剛巧同4個媽媽會媽媽又可以夾到時間一齊join新開pg的promotion......才$200/4堂

地點又叫近我們, trial 完也叫ok (以貢o既價錢來說)

所以就go go go 啦 ~

so far 已上了2堂, 豬仔包上第1堂已經比上次上trial好 (只是第一下有d d 飲泣)


第2堂就冇喊啦




希望他keep it up, 來緊唔再怕陌生啦

唔好講笑............媽媽我嘆埋個暑假又要搵N班, 之後又interview 啦............sigh /~_~\

學習方面, 懶媽媽就係懶媽媽..........

得閒早放工才可以同佢玩下




媽媽我真的冇鬼用呀, 哼!

呢個月豬仔包也第一次剪頭髮


為公平起見..........豬仔包第一次剪髮也在較有名的Private i Garden Kids Salon剪 (家姐姐之前就貪張cert在文華酒店剪)

之後當然在家樓下的$20 EE到搞掂啦 XDDDDD

其實最 ideal 最親子係自家剪!!

可惜我美勞一向fail, 自己都信唔過自己, 也唔想找自己對囝囡做犧牲品啦 :p

仲有豬仔包第一次品嚐雪糕


第一次盪鞦韆


也過了300天


..................

....

媽媽我期待與這小伙子經歷更多的第一次!

豬仔包: 媽媽我只知道此刻愛你!!!!!

沒有留言:

張貼留言