2014年5月2日 星期五

豬仔包9個月成長紀錄

2014.04.27 (星期日)



每次打成長報告就發覺小朋友點解大得貢快?!

時間又會係我們不知不覺間溜走!!

原來豬仔包就快1歲啦 ~~~

e家已經9個月人仔


而我呢個懶媽媽.............

............

好似冇乜點對個囝就大o左貢多, 噢..................嗚............~


而豬仔包好快就告別BB最最最得意o既階段


過o左1歲, 開始看牛牛..........開始有脾四有主見, baby no more就 @@

媽媽我真的要好好把握呢段baby時光


經過呢個月成日俾媽媽我迫佢爬多d爬多d


懶惰包終於肯向前爬多一點點了!


佢之前好似媽媽一樣貢懶, 擺佢係playmat拎d玩具引佢...........


郁多兩郁就變臉, 之後就不斷拍打playmat都唔願爬 (sigh..........居然懶惰呢家o野似我@@)

好彩慢慢地佢接受現實, e家肯爬多少少

............不過如果參加爬行比賽, 豬仔包應該只能拎到參與獎, 哈!

食方面仍舊1日3餐奶@210ml, 1餐糊仔, 1餐粥



不過一大碗粥 (大combi碗) 好快就KO完, 餵包包o既感覺的確良好過芝士餅好多


仲未開始幫豬仔包搵pg (不過下個月應該約朋友仔平平地玩4堂)

感覺上豬仔包比較害羞, 有時唔太熟o既人望多佢一陣就爆喊

喊得來又好陰公豬好女仔貢..............真的我見由憐!

weekend 我已經盡力帶埋包出街


平日有時間99又會帶埋佢落街接家姐餅, 又或者去超市


希望他能多與外界接觸 ~

呢個月唔知點解豬仔包勁愛尖叫, 仲要超超大聲

佢叫完自己都咳 @@


學習方面..............都係有時間就同佢睇下書玩下玩具咋



記得芝士餅果陣我已經開始o左同佢玩 Your Baby Can Read 一段時間

但e家又怕豬仔包睇太多電視, 所以就冇再睇, 變相都少玩o左d card

..............

其實究竟好唔好俾豬仔包睇下呢d '有教育成份" o既電視節目

我都唔點抉擇好?!

大家又有咩意見???

沒有留言:

張貼留言