2014年5月15日 星期四

麥當勞®「開心樂園餐®」 X Super Mario 好玩開心聚餐

2014.5.10 (星期六)

真的由衷多謝麥當勞/麥當勞公關公司邀請 



每次麥當勞®「開心樂園餐®」推出一d驚喜玩具或者安排博客歡樂聚餐都會記得我同芝士餅 ^^

今次麥當勞®「開心樂園餐®」將會推出 一 套 8款Super Mario (超級瑪利歐 )玩具啊!

Mario 係媽媽我兒時打game boy 的卡通人物, 今次可以令我重溫蘑菇王國的回憶啊!!

收到麥當勞公關公司邀請時, 我就1516去唔去好

去..........可以見Super Mario, 同時亦可見下其他bloggers 媽媽吹吹水 (媽媽至愛!)

不去......因為當日我們要去學校家長會, 而且我們亦要趕母親節搬去「臨時收容所」

由於PR姐姐同我講話今次d玩具好鬼靚, 有人帶到芝士餅來就ok.........

結果...........我派了芝士餅E媽媽同婆婆去護餅, 也好讓我專心留家執執, Papa就返學校attend家長會 (嘻嘻, 人人都分配好工作啊)

由於我冇去, 以下情節都係靠E媽媽描述 ~



一去到見到好多Mario汽球裝飾, 好令啊~~~~





芝士餅當然都order o左個「開心樂園餐®」食啦

麥當勞®, 芝士餅至愛食粟米同薯條, 不過她病後初癒, 所以就乖乖揀了粟米杯食



由於「開心樂園餐®分為主菜、配餐同飲品三部份, 所以叫呢個餐, 可試下俾小朋友自己1+2+3 貢揀,  讓他們友輕易明白均衡飲食的概念

之後大會便安排與 Mario 合照同埋齊畫 Mario砌圖

明明之前在家好hyper話好喜歡Mario的芝士餅, 一見到大大個的 Mario出現就即時「龜縮」@@



即時要扮眼訓又唔要同Mario影相 -_____-

但其他小朋友就好開心 ^.^ 



可憐媽媽我不知幾恨同Mario影相都冇份, 但當日只是自己對住d紅白藍同紙皮箱, 嗚~~~~~

當日有好多熟悉好blogger families同佢o地d小朋友 (如大頭妹&小丸子, 澧澧, Mancent &Marcus, Mathew & Chole妹妹) , 好想key番自己係張大合照到囉 ><



扭眼訓既芝士餅, 見到d blogger 朋友仔有冇同人打招呼呀?! 



來緊5月16日起買「開心樂園餐®」就會分階段送出唔同既Super Mario玩具



當中, 芝士餅就至愛碧姬公主啦 (又公主上身 XDDDDD) 

由衷希望下次的博客歡樂聚餐, 我們一家4口, 芝士餅同豬仔包都可以一齊出席啦 ^.^

好多謝麥當勞/麥當勞公關公司於活動中安排o既食物同飲品仲有一套8o既Super Mario TM玩具 




唔知大家記唔記得我之前寫過.........每售出 「開心樂園餐」 一份, 麥當勞就會捐 $0.1 予「麥當勞叔之家慈善基金 ®」, 既可享用美食, 又有玩具玩, 仲可做善事呢, so good!!!!!

最後為大家介紹下一套8款Super Mario玩具先:



由5 月16 日起: 
1) 瑪利歐與終點旗杆 - 除了利歐可以向下推,紅色旗幟便會沿著旗杆向上升之外, 打開底部揭蓋,更有瑪利歐頭像的紅色印章!

2) 碧姬公主 - 係碧姬公主旋轉印章啊!

由5 月23 日起:
3) 瑪利歐與?磚塊 - 當開動?磚塊底部的開關,瑪利歐向上跳動時,便會發出獎勵的聲
效!

由 5月 30 日起: 
4) 耀西只要將耀西向後拉,牠便會快速前進發

5) 瑪利歐與水管 - 只要先按下瑪利歐至綠色水管內,再將水管放置到棕色磚地上,用力一 按,瑪利歐便會充滿力量地跳出來

由 6月 6日起:
6) 回力標瑪利歐 - 將回力標扣上瑪利歐的手上,將瑪向後拉,回力標便會自動向 前投出

由 6月 13 日起:
7) 企鵝瑪利歐 - 將企鵝瑪利歐向後拉,他便會搖擺著向前走!

由 6月 20 日起:
8) 火焰瑪利歐將「火焰瑪 利歐」 固定在圓形的磚地上, 再把火焰球 放到指定位置 。只要向前推「火焰 瑪利歐」, 火焰球便會發射出來

沒有留言:

張貼留言