2014年5月14日 星期三

尿片界的「紅米」: 噓噓樂(Sealer)透氣輕柔紙尿片

唔知大家有冇聽過「紅米」手機呢?!

綜合各大forum評論, 此乃一部高「性價比」手機..........價錢平但功能齊備 ~

當然唔叫perfect, 但整體而言又要求不高的話, 確實叫實惠好用啦~

根據維基百科, 「性價比」指的是一個產品根據它的價格所能提供的性能的能力。在不考慮其他因素下,一般來說有著更高性價比的產品是更值得擁有的........

而最近我就收到PR姐姐送來的噓噓樂(Sealer)尿片, 試用後就覺得它可以叫做尿片界的「紅米」, wakakakaka!




識得我o既朋友都知我份人好浮誇, 愛日貨, 好名牌

............所以, 好多朋友都以為芝士餅同豬仔包會用日本尿片

連我老公之前都以為我會去d乜乜物物作網上代購訂.............

但事實就剛剛相反

我成日都覺得尿片呢家野, 一日換幾次, 用完就掉

所以我只要求紙尿片用後令bb屁股清爽, 冇敏感又易買就ok

因此我一直都用本地某大品牌, 易買之餘又好多時收到媽媽會o既優惠coupon (如平$20, 指定size 一送一,  指定藥房特價等等)

呢方面我又真係幾精打細算嫁 (因為慳慳埋埋去敗其他野 ^.^)

今次試用呢個台灣製造的噓噓樂(Sealer)紙尿片, 在我來講的確感覺良好, 無論於吸收量、吸濕速度、乾爽度均出色, 而豬仔包用o左差不多兩星期都未曾試過漏尿 / 爆片




而根據資料, 噓噓樂(Sealer)透氣輕柔紙尿片o既建議零售價又幾實惠:



  • 中碼 / 6-11kg / 56片: $86.2 (平均$1.54/片)
  • 大碼 / 9-14kg / 50片: $86 (平均$1.72/片)
  • 加大碼 / 12-16kg / 44片: $90.6 (平均$2.05/片)
  • 加加大碼 / 15kg以上 / 28片: $75 (平均$2.68/片)


你們話, 相對果d日本牌子尿片, 噓噓樂(Sealer)個價錢係咪親民好多?! 

而且豬仔包都過o左半歲, 隨著bb日漸成長,對不同事物的接受度漸高,因此他所穿所用的選擇亦會越來越多,我亦都放心俾他嘗試不同的產品...............

當然, 首要條件仍然係尋找安全有質量 (而如果同時係物有所值的話就更好啦~) 

試用完, 我覺得噓噓樂(Sealer)個「性價比」都幾高

我特別喜歡它的立體防漏彈性側邊, so far 豬仔包對大腿都無勒痕,尿尿便便亦冇側漏



而且個超薄乾爽吸收體都幾迅速分散及吸收尿尿,我換片時都覺超薄乾爽


暫時噓噓樂(Sealer)在香港只發售M, L, XL & XXL, 不過希望佢o地好好考慮將暫時只在台灣發售o既學習褲引入香港呢!  

因為bb大o左, 同佢o地換片煩o左好多, 所以我e家出街都會用學習褲方便d ~

噓噓樂(Sealer)暫時只可以係指定藥房銷售, 不過全港九新界都有超過100間藥房有得買, 大家可以去佢o地個官網查看佢o地o既store list 

另外, 仲可以打電話去 2316 2613就有上門送貨服務, 之前都有媽媽send msg俾我話group埋一齊團購

如果媽媽有興趣試下, 大家可以去噓噓樂(Sealer)香港官網 (按此) 免費索取噓噓樂Sealer尿片sample試用啊~

大家亦可以like香港噓噓樂個Facebook fanpage 獲得更多推廣優惠同育兒資訊 (記得用 香港噓噓樂 search哦!)

最後再次多謝PR姐姐送來的sample, 媽媽我可以慳o左大半個月尿片錢去敗家啊, 呵呵呵~



沒有留言:

張貼留言